Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Ga eens langs bij ING voor een vrijblijvende offerte. Ik ben er verzekerd, en ik vind het allemaal vrij goedkoop. Ze beweren ook de goedkoopste te zijn van Belgie voor jongeren.
    Ik zal eens gaan horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
      Ik zal eens gaan horen.
      Lees dan heeeel goed de algemene voorwaarden, ok, ze is voor sommige leeftijdscategorien de goedkoopste,

Maar als je na een schadegeval in fout je volgende jaarpremie ziet verdriedubbelen (zonder mogelijkheid van opzeg na schade) dan betaal ik toch liever iets meer voor een goede autoverzekering.

En wat doe je als er een bijkomende motorfiets bijkomt? Dat verzekeren ze niet bij ING- bank hoor!

Het is maar een raad dat ik u heel graag meegeef!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
        Met al dat ge-75 krijg ik verdomme zo'n heimwee naar de tijd dat ik elke dag met de mijne mocht rijden!
        Jef, uwe zwarte ziet er verrukkelijk uit! Heb je die eigenlijk door de keuring gekregen met die velgen erop?

Hee Elio,het is een blauwe(Blue Lord)

zolang de rolomtrek van de banden goed is zit je safe op de keuring(momentopname)

dus 16 inch is 205 45 16
        17 inch 205 40 17

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          Lees dan heeeel goed de algemene voorwaarden, ok, ze is voor sommige leeftijdscategorien de goedkoopste,

Maar als je na een schadegeval in fout je volgende jaarpremie ziet verdriedubbelen (zonder mogelijkheid van opzeg na schade) dan betaal ik toch liever iets meer voor een goede autoverzekering.

En wat doe je als er een bijkomende motorfiets bijkomt? Dat verzekeren ze niet bij ING- bank hoor!

Het is maar een raad dat ik u heel graag meegeef!
          Akkoord, maar rij er wat met je kop bij en je hebt geen ongeval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Man man man, beeld u in zeg

Daarnet één zien rijden met een roeste carroserie links achter en een lekke voorband... Toch een knappe verschijning, lekker opvallend

Comment

• kom ik toch weer hier terecht. There's no escape.
              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                kom ik toch weer hier terecht. There's no escape.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Simpele video van Manu/Kristel dacht ik van een GTV1600 met 2000 motor, correct?

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Op de een of andere manier past het niet bij die kar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        http://s231.photobucket.com/albums/e...0099video6.flv

Simpele video van Manu/Kristel dacht ik van een GTV1600 met 2000 motor, correct?
                        Jij hebt onze Spider herkend of wat ?

Het is inderdaad een " filmpje " van een eeuwigheid geleden . Toen nog gemaakt met ons HP kodakske .

En het is de GTJ van MichelGTJ . En het is zeker een duiveltje in een Alfadoosje .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Op de een of andere manier past het niet bij die kar...

²²²²

eigenlijk past het maar bij weinig karren imo, omdat standing burnout sowieso belachelijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Op de een of andere manier past het niet bij die kar...
                            Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            ²²²²

eigenlijk past het maar bij weinig karren imo, omdat standing burnout sowieso belachelijk is.
                            Zo stilstaand misschien niet , maar in driftmodus daarentegen :

Go Baby
                            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• driften is sowieso geil

Comment

• shake that ass!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  driften is sowieso geil
                                  Dat moet ik beamen .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• zo dan
                                    Camera car video drift, driver Nascetti Massimo, il Virus, drifting, Alfa, Alfaromeo 75 Turbo Evoluzione, on Adria circuit Raceway, Italy, 03 - 02 - 2008.htt...
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• *besluit het transaxle-uurtje te verbreken*

Alfa 146ti @ Passo di Stelvio

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

lekker
                                      knalt wel een paar keer stevig in de begrenzer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                        Zalig gefilmd .

Wel weer jammer dat die muziek het lekkere geluid overstemd .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• jaja drift0n... leuk leuk.

Man, deze middag stormde er mij een 164 3.0 V6 Super voorbij op de snelweg. Wat een prachtig machien.

En het deed me deugd dat 'ie er geen 120 mee reed.

Comment

Working...
                                          X