Ik en rabbit lopen daarnet tussen verscheiden R8's, bentley's, aston's, lambo's,... en beginnen te discussieren over de velgen op een 156sw die daar stond
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
gps navteq
Hallo , weet iemand op de site waar ik de cd kan krijgen van Europa want via het net vragen ze 299euro en de cd die in de auto zat was van Spanje doordat de auto was ingevoerd uit Spanje en ik denk via een Alfadealer dat ze nog meer vragen,bedankt alvast op voorhand,ga niet dirct kunnen reageren op de mogelijke antwoorden omdat ik 2 dagen weg ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAkkoord, maar rij er wat met je kop bij en je hebt geen ongeval
Dus is jouw Alfa niet omnium verzekerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenDus is jouw Alfa niet omnium verzekerd?
Ik heb deze beslissing bewust gemaakt: de Alfa was 1000€ duurder omnium. De prijs die ik nu betaal voor een kleine omnium is even hoog als een full omnium bij de Punto. Ook gezien t feit dat ik al wat ervaring heb nu, heeft me mijn omnium doen opzeggen. Ook is het verstand er al wat. Ik rijd niet meer als een halve zot rond.
Dus alles wat niet binnen mijn bereik ligt is verzekerd, als ik ergens opknal, dan is het inderdaad effe blazen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk en rabbit lopen daarnet tussen verscheiden R8's, bentley's, aston's, lambo's,... en beginnen te discussieren over de velgen op een 156sw die daar stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDe Punto was dat inderdaad wel. De alfa is slecht mini-omnium: echt alles buiten mijn eigen fouten.
Ik heb deze beslissing bewust gemaakt: de Alfa was 1000€ duurder omnium. De prijs die ik nu betaal voor een kleine omnium is even hoog als een full omnium bij de Punto. Ook gezien t feit dat ik al wat ervaring heb nu, heeft me mijn omnium doen opzeggen. Ook is het verstand er al wat. Ik rijd niet meer als een halve zot rond.
Dus alles wat niet binnen mijn bereik ligt is verzekerd, als ik ergens opknal, dan is het inderdaad effe blazen
Comment
-
Een topic over het verbruik van de 1.6 TS
Die golf heeft een heel wat nieuwere techniek onder de kap liggen natuurlijk. niet te vergelijken.
een Alfa koop je niet om z'n zuinigheid
benzine 1:10
olie 1:1500
wat een kloteauto eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenIemand een idee wat een 166 JTD van 2001 nog waard is, met (!) 65000 km op de teller?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDe zeer uitzonderlijke 166 2.0 V6 van onze ex-garagist geraakt niet weg voor 5000 euro . Een diesel met weinig kilometers is natuurlijk ( voorlopig nog ) aantrekkelijker .Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenmmm, dat opent perspectieven... 't is ene van op 't werk die binnen een paar maand ingeruild moet worden, als ze daar te weinig voor geven riskeer ik er zelf een bod op te doen
Blijft een klassebak . Onlangs nog een oude TG aflevering gezien waar JC niet genoeg lofbetuigingen kon vinden om de wagen te omschrijven . Maar ook met de bedenking dat niemand eentje nieuw zou kopen .
Zijn oplossing : Een oud goedkoop arbeidershuis kopen om je zo een nieuwe 166 te kunnen permitteren .
Op het einde was hij wel zijn mooie velgen kwijt .
Succes !!! En misbruik vooral , bij onderhandelingen , het argument dat een diesel binnenkort onbetaalbaar zal zijn .Last edited by SPIDERVELOCE1750; 19/04/2008, 21:39.
Comment
-
Ik heb een Alfa Romeo 8C Competizione gezien op de A12. En het beste is ik heb er foto's en een Filmpje van. Dit is er een de rest staat op http://www.autoforum.be/showthread.p...C+Competizione
Filmje kan je hier zien:
Comment
Comment