Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik en rabbit lopen daarnet tussen verscheiden R8's, bentley's, aston's, lambo's,... en beginnen te discussieren over de velgen op een 156sw die daar stond

Comment

• Een van de mooiste Alfa velgen

Comment

• gps navteq

Hallo , weet iemand op de site waar ik de cd kan krijgen van Europa want via het net vragen ze 299euro en de cd die in de auto zat was van Spanje doordat de auto was ingevoerd uit Spanje en ik denk via een Alfadealer dat ze nog meer vragen,bedankt alvast op voorhand,ga niet dirct kunnen reageren op de mogelijke antwoorden omdat ik 2 dagen weg ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Akkoord, maar rij er wat met je kop bij en je hebt geen ongeval

Dus is jouw Alfa niet omnium verzekerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
            Dus is jouw Alfa niet omnium verzekerd?
            De Punto was dat inderdaad wel. De alfa is slecht mini-omnium: echt alles buiten mijn eigen fouten.

Ik heb deze beslissing bewust gemaakt: de Alfa was 1000€ duurder omnium. De prijs die ik nu betaal voor een kleine omnium is even hoog als een full omnium bij de Punto. Ook gezien t feit dat ik al wat ervaring heb nu, heeft me mijn omnium doen opzeggen. Ook is het verstand er al wat. Ik rijd niet meer als een halve zot rond.

Dus alles wat niet binnen mijn bereik ligt is verzekerd, als ik ergens opknal, dan is het inderdaad effe blazen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Ik en rabbit lopen daarnet tussen verscheiden R8's, bentley's, aston's, lambo's,... en beginnen te discussieren over de velgen op een 156sw die daar stond
              Jammer dat er geen autogespot-collega bijstond. Die ging t niet meer snappen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                De Punto was dat inderdaad wel. De alfa is slecht mini-omnium: echt alles buiten mijn eigen fouten.

Ik heb deze beslissing bewust gemaakt: de Alfa was 1000€ duurder omnium. De prijs die ik nu betaal voor een kleine omnium is even hoog als een full omnium bij de Punto. Ook gezien t feit dat ik al wat ervaring heb nu, heeft me mijn omnium doen opzeggen. Ook is het verstand er al wat. Ik rijd niet meer als een halve zot rond.

Dus alles wat niet binnen mijn bereik ligt is verzekerd, als ik ergens opknal, dan is het inderdaad effe blazen
                Zware beslissing, zoiets.

Comment

• Een topic over het verbruik van de 1.6 TS

Die golf heeft een heel wat nieuwere techniek onder de kap liggen natuurlijk. niet te vergelijken.
                  een Alfa koop je niet om z'n zuinigheid

benzine 1:10
                  olie 1:1500

wat een kloteauto eigenlijk

Comment

• Godverdomme, wat ne klote dag

Thuis weer spel over de 147 = GTV zoeken

Verkocht

Comment

• Den 166, ondanks zijn kleine gebreken blijft het een zalige kar

om de 1 of andere reden die ik zelf nie snap, vind ik dit een zalige foto

Na dik 6 jaar nog altijd af en toe zonder reden naar de garage lopen...gewoon om te kijken, it's a very aggressive virus
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• boxertjes

alfasud sprint-cup of zoiets?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Iemand een idee wat een 166 JTD van 2001 nog waard is, met (!) 65000 km op de teller?
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                              Iemand een idee wat een 166 JTD van 2001 nog waard is, met (!) 65000 km op de teller?
                              De zeer uitzonderlijke 166 2.0 V6 van onze ex-garagist geraakt niet weg voor 5000 euro . Een diesel met weinig kilometers is natuurlijk ( voorlopig nog ) aantrekkelijker .
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                De zeer uitzonderlijke 166 2.0 V6 van onze ex-garagist geraakt niet weg voor 5000 euro . Een diesel met weinig kilometers is natuurlijk ( voorlopig nog ) aantrekkelijker .
                                mmm, dat opent perspectieven... 't is ene van op 't werk die binnen een paar maand ingeruild moet worden, als ze daar te weinig voor geven riskeer ik er zelf een bod op te doen
                                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                  mmm, dat opent perspectieven... 't is ene van op 't werk die binnen een paar maand ingeruild moet worden, als ze daar te weinig voor geven riskeer ik er zelf een bod op te doen
                                  Riskeren ? Gewoon doen Elio !!!

Blijft een klassebak . Onlangs nog een oude TG aflevering gezien waar JC niet genoeg lofbetuigingen kon vinden om de wagen te omschrijven . Maar ook met de bedenking dat niemand eentje nieuw zou kopen .

Zijn oplossing : Een oud goedkoop arbeidershuis kopen om je zo een nieuwe 166 te kunnen permitteren .

Op het einde was hij wel zijn mooie velgen kwijt .

Succes !!! En misbruik vooral , bij onderhandelingen , het argument dat een diesel binnenkort onbetaalbaar zal zijn .
                                  Last edited by SPIDERVELOCE1750; 19/04/2008, 21:39.
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ik heb een Alfa Romeo 8C Competizione gezien op de A12. En het beste is ik heb er foto's en een Filmpje van. Dit is er een de rest staat op http://www.autoforum.be/showthread.p...C+Competizione

Filmje kan je hier zien:

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X