Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenEn Spiderveloce, hoe was het zondag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenEn Spiderveloce, hoe was het zondag?Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenSst, ze slaapt nog :-)
Sommigen mensen moeten ook wel eens werken .
Het was een superdagje !!! Stralend weer , schitterend gezelschap en hemels mooie Alfa's .
Het leven kan dus mooi zijn .
Foto's volgen later .
@De 8C-spotters : Zalig en bedankt !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenEn Spiderveloce, hoe was het zondag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenTijd vliegt.
Met dank aan Baby van het Alfaownerforum .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenVorig jaar zat Manu nog op fazanten te jagen, en was het net uit met mijn toenmalige vriendin.
En BOR met de Brera werd ingehaald door een bus.
Het is waar , de tijd vliegt TE snel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenWas de Branatorit vorig jaar niet in mei?
In 2006 wel , maar dat kon jij toch niet weten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenNee . Vorig jaar was het 22 april .
In 2006 wel , maar dat kon jij toch niet weten .
Was effe abuus. Die oldtimer Alfa races in zolder waren in mei. ADAC ofzo. Is dat dit jaar terug?
Comment
-
Me nonkel vertelde dat de nieuwe eigenares van zijn oude 156 SW Ti problemen heeft me de auto... Elektronica fouten, ruitenwissers die plots beginnen te werken op hun snelste stand en niet uitwillen tenzij je het contact aflegt en opnieuw start... That kinda shizzle
Alfa = bucht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Het is waar , de tijd vliegt TE snel .
Dit is inderdaad ook al weer meer dan een jaar geleden.Wat worden we snel oud.
Jong & oud,ik stond toen nog in Jeep-configuratie.
Als vliegen op een Bug...
Goin for it,Dirk aka Zwoemba Senior in attack-modus.De arme man word nu zelfs op meetings geband.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenWas effe abuus. Die oldtimer Alfa races in zolder waren in mei. ADAC ofzo. Is dat dit jaar terug?
Ik hou je op de hoogte .
BTW : 1 juni is het registerdag van de SCARB . In de buurt van Rotterdam .
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMe nonkel vertelde dat de nieuwe eigenares van zijn oude 156 SW Ti problemen heeft me de auto... Elektronica fouten, ruitenwissers die plots beginnen te werken op hun snelste stand en niet uitwillen tenzij je het contact aflegt en opnieuw start... That kinda shizzle
Alfa = bucht
Comment
Comment