Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de 1.6 carbs heeft gereviseerde carb s,nieuwe schijven,nieuwe klauwen achteraan.
    voorste klauwen gereviseerd,rondom nieuwe remblokken.
    gereviseerde cardanas,3 nieuwe hardy s ,afgedraaid vliegwiel.
    mototrisch compleet nagelopen
    kortom mechanisch is deze 1.6 een topper.
    koetswerk ook,zelden zo een hard exemplaar gezien(enkel 2 plekken onder de achterlichten.
    verder is de wagen ook helemaal gedinitrold.
    dus deze is een in de hogere prijsklasse.

(edit,daar staat tegenover dat je jaren kostenloos en zorgeloos rijd,en ik spreek uit 75 ervaring)

welk plaatje is de 1600 carbs?
    Last edited by ; 28/04/2008, 23:40.

Comment

• ik gok op de onderste

Zoo lekker

Spijtig genoeg niet zo gemakkelijk meer te vinden en het feit dat de kassen een beetje gerold moeten worden om te passen
      Maar miljaar
      Ben trouwens ook al tevreden met de 17duimers ipv de 18ers Ben toch ne gemakkelijke mens
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 'de hogere prijsklasse', Over welk bedrag hebben we het dan?
        Moest je er van af willen in het najaar, laat dan maar iets weten.

Comment

• Lol, ik zit hier op iemand zijn site over zijn 916 Spider te lezen

"De kleine gebreken"

Een hele waslijst van tekortkomingen

Wat een kutbak

Ik wil er een

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
            'de hogere prijsklasse', Over welk bedrag hebben we het dan?
            Moest je er van af willen in het najaar, laat dan maar iets weten.
            Als je veel geld wil uitgeven aan een goede 1600, en mocht Jef van de zijne niet af willen, kan je ook hier terecht:
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Ik wil niet betweterig doen,maar als ik eerlijk ben(en dat mag vind ik persoonlijk als het over het geliefde merk gaat ivm aankopen ed)
              niet zo ver van mij woont een vriend van me die ooit een 75 van deze man gekocht heeft,en die was en is

dit wil helemaal niet zeggen,koop vlug de mijne(als die al te koop is)
              dat word dan weer sterk overwogen ivm echte liefhebbers,en dat is sepultura.

Mvg jef75

Comment

• T'zal toch niet voor direct zijn.

Comment

• Zeg Jef, ik herinner me dat je ooit eens op zoek was naar een betaalbare lasser, heb je die ondertussen gevonden? Heb je anders een idee van wat het zou kosten om twee nieuwe achterspatbordranden te laten zetten op mijn 75? Alvast wreed bedankt!
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• dat klopt Elio,plaatwerk lassen is een vak apart,hulde voor deze mensen.
                    ik kan wel wat lassen maar geen plaatwerk waar je dagelijks op zou zitten kijken
                    als ik het goed heb kun je die overzetranden krijgen voor 34 euro per wieltoer/stuk.
                    ik heb het ooit laten doen in ruil voor een transaxle wissel door mezelf
                    maar even serieus,je bent grofweg een +- 500 euro kwijt,let op,dan is het degelijk en geen motip verflakkerij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Da is in izegem zeker, vorige zondag? Ik ben daar geweest rond half drie, maar ze waren allemaal gaan rijden denk ik

Comment

• Ik ben weer verliefd op mijn kar

Enige wat ik heb is bij stevig doortrappen, dat er wat trilling is, maar dat komt wss door de kromme velgen, bij erg hoge toeren doet hij dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico156ti Bekijk Berichten
                          Da is in izegem zeker, vorige zondag? Ik ben daar geweest rond half drie, maar ze waren allemaal gaan rijden denk ik
                          Ja klopt, ik ben gaan kijken in de voormiddag

Comment

• Wat vinden de alfa mannen hiervan:

Onderhoud op 10.000 km:

Comment

• Klein onderhoud op 30.000 km: een uur meer werk en duurdere olie.

Let wel voor zover ik begrijp is dat uur extra werkuren aan het zoeken naar een rammel in het dashboard.

1. Mijn auto is nog in garantie
                              2. Die rammel was er sinds installatie van Ipod, dus hen verantwoordelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Wat vinden de alfa mannen hiervan:

Onderhoud op 10.000 km:

Deze Alfavrouw is blij dat ze eindelijk Uw adres heeft .

Is bij ons ook altijd zo iets .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                  Deze Alfavrouw is blij dat ze eindelijk Uw adres heeft .

Is bij ons ook altijd zo iets .
                                  Dat tweede is toch niet normaal?

Ik had een stottering bij het vertrekken aan de koppeling: 2 dagen vervangwagen gehad, en 2 dagen heeftie daar onderzoek gekregen: niets heeft me dat gekost.

En nu plots een uur meer werk: volgens mij die rammel die me wel aangesmeerd wordt ...

Ik ga t morgen eens zeggen Indien geen tegemoetkoming, dan is het mijn laatste onderhoud daar geweest

Mijn adres hebt u inderdaad nu ook moeder

Comment

Dat tweede is toch niet normaal?

Ik had een stottering bij het vertrekken aan de koppeling: 2 dagen vervangwagen gehad, en 2 dagen heeftie daar onderzoek gekregen: niets heeft me dat gekost.

En nu plots een uur meer werk: volgens mij die rammel die me wel aangesmeerd wordt ...

Ik ga t morgen eens zeggen Indien geen tegemoetkoming, dan is het mijn laatste onderhoud daar geweest

Mijn adres hebt u inderdaad nu ook moeder
                                    Een dik half uurtje werk voor het mooi uitgeprint takenlijstje , vind ik persoonlijk niet overdreven .

Wees maar zeker dat ze bij BMW U een heel uur aanrekenen .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ik was presies wat te snel of te traag .

Even bekijken .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                        Ik was presies wat te snel of te traag .

Even bekijken .
                                        Kijk eens aandacht naar factuur 1 en 2.

Bij de ene wordt een uur meer aangerekend dan normaal.

Dit denk ik voor een rammel te zoeken die ze zelf veroorzaakt hadden, plus de auto was nog in garantie, en het probleem was heel prominent aanwezig.

Comment

Kijk eens aandacht naar factuur 1 en 2.

Bij de ene wordt een uur meer aangerekend dan normaal.

Dit denk ik voor een rammel te zoeken die ze zelf veroorzaakt hadden, plus de auto was nog in garantie, en het probleem was heel prominent aanwezig.
                                          Heb net even gekeken en dat is inderdaad vrij mysterieus .

Gewoon vriendelijk even wat uitleg gaan vragen , lijkt mij de beste oplossing .

Want wie niet waagt ...
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X