Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
    Heb net even gekeken en dat is inderdaad vrij mysterieus .

Gewoon vriendelijk even wat uitleg gaan vragen , lijkt mij de beste oplossing .

Want wie niet waagt ...

WIE-koopt/wilt-nu-ook-een- alfa-romeo !!!???.....tttttt......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      bij de weg er bestaan ook prefacelift TI's, laatst stond er nog eentje op mobile.de

Ti-zetels, zwarte dakhemel, zwart alcantara op de deuren en nog wat dingen.

En ge moogt er zeker van zijn dat ik facelifts ook knap vind, Ti's vind ik enorm lekker maar ik vind het pfl-dash en pfl-lichten net iets knapper. (en ik steuk graag)

ahjaa en Gta's, die zijn er nooit in facelift geweest (god knows why, en hetzelfde verhaal met de 156)
      Dat weet ik ook.

Ik wilde gewoon aantonen dat er veel meer mooie exclusievere versies rodnbollen van de facelift.

En benzine: wat een grap De 2.0 is de enige motor die ik zou willen als benzine om eerlijk te zijn en zelfs die moet zich al duchtig weren tegen ocharme 120 dieselpony's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Ik wilde gewoon aantonen dat er veel meer mooie exclusievere versies rodnbollen van de facelift.

Niet meer dan logisch hé...

Comment

• Van de facelift zijn er inderdaad meer speciale versies gemaakt, maar dat lijkt (volgens mij) vaak meer op pogingen om een model, dat op verschillende vlakken zoals bijvoorbeeld de motoren, voorbijgestreefd is door alle concurrenten toch nog een verkoopsboost te geven. Waarom de 170pk-versie van de diesel ,van in de laatste speciale reeks, niet ook in de gewone 147 leggen?
          Dat progetto 940 maar snel klaar is, net als een opvolger voor de 166.

En eigelijk is zelfs de 2.0 in de 147 verouderd, sinds 2002 werd al een JTS met 165 pk aangeboden in de 156. De 2.0TS in de 147 is dus nog exact dezelfde motor als in 1998 bij de lancering van de 166 of zelfs de 156
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

En eigelijk is zelfs de 2.0 in de 147 verouderd, sinds 2002 werd al een JTS met 165 pk aangeboden in de 156. De 2.0TS in de 147 is dus nog exact dezelfde motor als in 1998 bij de lancering van de 166 of zelfs de 156
            ... of zelfs de 145/146 (Quadrifoglio en TI) en 155
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• ochja, in de 155 heeft hij op het laatste ook nog gelegen met de distributie-riem ipv de ketting. Heeft hij toen de 155pk gekregen of was de ketting-versie ook al 155pk?

Anyway, ondertussen al een serieuze oudgediende

Comment

ochja, in de 155 heeft hij op het laatste ook nog gelegen met de distributie-riem ipv de ketting. Heeft hij toen de 155pk gekregen of was de ketting-versie ook al 155pk?
                Neenee, de kettingversie is een achtklepper, met honderd-indeveertig pk
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Projectje?

Het is wel niet de meest gewilde versie, maar het blijft toch een knappe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Projectje?

Het is wel niet de meest gewilde versie, maar het blijft toch een knappe wagen
                    Ik vind zo'n rubbermodel heerlijk
                    Vooral in het grijs met beige interieur, en vijfspaaksvelgjes

Comment

• Het is een van de mooiste 2-zitters ooit gemaakt, zonder twijfel.

Maar de boattail zoals Spiderveloce is nog net iets knapper.

Comment

• dan hangen er zo'n bordjes waar op staat Parking for Organisation only
                        dan zie je zo'n stel BMW's van Munchen & 1 alfaatje ook met een plaat van Munchen
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Prachtig. Elke generatie heeft zo zijn charme's.
                            Zelfs de laatste generatie 105 is best nog sexy.

Vanaf de jaren 80 tot de komst van de Mazda MX5 had de Spider toch geen rechtstreekse concurenten denk ik.

Die dingen zijn tegenwoordig wel nog duur voor een Alfa te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                              Prachtig. Elke generatie heeft zo zijn charme's.
                              Dat is.

Maar deze steekt er toch bovenuit

Comment

• Grand Prix

Giulietta 2.0 Sport

Comment

• 166 facelift luxury met beige dashboard, eerste keer dat ik zoiets zie.
                                  Kvind het maar niks...

Comment

• 1900 Zagato

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                      Prachtig. Elke generatie heeft zo zijn charme's.
                                      Zelfs de laatste generatie 105 is best nog sexy.

Vanaf de jaren 80 tot de komst van de Mazda MX5 had de Spider toch geen rechtstreekse concurenten denk ik.

Die dingen zijn tegenwoordig wel nog duur voor een Alfa te zijn.
                                      De Alfa 105 is toch dit ding:

Of zijn er verschillende types met de 105-nummer?

Comment

• de spider wordt meestal gewoon Type 4 genoemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          De Alfa 105 is toch dit ding:

Of zijn er verschillende types met de 105-nummer?
                                          Klopt, maar het platform is wel het zelfde. Dat van de Montreal ook trouwens.
                                          Ik weet niet juist wat de naam van dat platform is.

Comment

Working...
                                          X