Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 105 serie slaat op het typenr. vanaf de Giulia T.I. '62, de Giulia Sprint GT '63 (aka Bertone), Giulia TZ, Giulia GTC, het Supertje, de Spider's, de Junior Zagato 1300, zelfs de 33 Stradale, de Berlina en last but not least de Monreal.
Gisterenavond gewoonweg een rode RZ in het wild gespot
We kruisten elkaar op een smalle weg, ik ging uiteraard nederig opzij met mijn inferieur duits krel, vervolgens volgde een vriendelijke begroeting, en dan dat geluidje als hij wegreed ...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
@elio: deze heeft nog een extra setje 17duimers voor een 166, waarschijnlijk die velgen wat gij het schoonste vindt, want die wat op de 166 in zijn advertentie staan zijn nooit af-fabriek geleverd op de préfacelift
Op de slotvanger spuiten en in het slotmechanisme,niet overdrijven en de overtollige olie afkuisen natuurlijk.
Bijna iedere 147 heeft dit,velen blijven er geergerd mee rondrijden omdat ze toch niets te vinden is.
Met dank aan mijn vrouwtje om deze oplossing te vinden.
Comment