de mijne heeft nog nooit één rammeltje gehad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenWnr komt er nog es 'n algemene Alfa Romeo AW meet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat zie ik ook wel zitten, ergens tijdens de zomermaanden? (lees als: vakantie)
Ah, we zien wel
Comment
-
de papa verkoopt zn 147:
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
En de 159, wordt het een berline of een break? Ik hoop TI?
Comment
-
Damn, daarjuist toch ff verschoten
Ik zag deze 33 staan en gezien ze redelijk zeldzaam zijn dacht ik van rap ff een fotoke te maken. Komt er plots een of andere Italiaanse John op mij afgelopen en vraagt nogal agressief waarom ik foto's zit te maken. Dude zag er niet al te gelukkig uit en gezien hij NOG breder gebouwd was dan ik () zag ik het ook niet echt zitten om er spel mee te maken
Enfin, Alfisten onder mekaar en uiteindelijk nog een pint gaan drinken met die kerel Alfa
Wel geen al te schoon exemplaar maja... Soort zoekt soort zullen we maar zeggen
En nog een Alfa die op niks trekt, echte coiffeursbak, bah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenVerzendmogelijkheden: De Post
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenPrachtig machine.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk kan getuigen: prachtexemplaar. Heerlijke combinatie zwart-rood!
En de 159, wordt het een berline of een break? Ik hoop TI?
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenKnappe 147
(bijna) Full-option zeker?
Veel succes met de verkoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichteninderdaad BIJNA al wat er nog bij kan komen is overbodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten99% zeker de 159 TI berline
Al zou ik de SW kiezen. 1.9 of 2.4? Kleu?
Comment
-
Comment