Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
specs:
Power – 198bhp (soon to be 210bhp)
Torque – 160 lb/ft
Weight – 875 kg
Power/Weight ratio – 226bhp/tonne soon to become 240bhp/tonne
Brakes – Front:- 300mm rotor, 6-Pot Alfaholics caliper, Rear:- Standard
Transmission – AP Racing clutch, lightweight gear kit, trackday LSD unit,
Wheels – Alfaholics 7x15” GTA Veloce ET29
Tyres – Bridgestone Potenza S02 Pole Position
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Laat maar komen.
Eén van de knapste wagens van de laatste tijd eigenlijk, al mag je hem niet pal van opzij bekijken, wegens de iets te lange overhang vooraan (in feite valt het op deze foto ook nogal op).
Wat me ook opvalt: veel patsers hebben een 159. En vreemd genoeg wordt die wagen er niet marginaler door. Allicht ook wel omdat die patsers hem meestal niet "tjoenen".
Laat maar komen.
Eén van de knapste wagens van de laatste tijd eigenlijk, al mag je hem niet pal van opzij bekijken, wegens de iets te lange overhang vooraan (in feite valt het op deze foto ook nogal op).
Wat me ook opvalt: veel patsers hebben een 159. En vreemd genoeg wordt die wagen er niet marginaler door. Allicht ook wel omdat die patsers hem meestal niet "tjoenen".
Hoeveel patsers rijden er bmw, zonder jij er iets op zegt? Ik bedoel maar het aantal patsers met hun bmw is 'tig keren groter
Comment