Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel ja. Opvallende mannen. Niet lang geleden zag ik er twee aan het rood licht. De ene op de hoofdweg, de ander aan een zijstraat rechts. Het was een groot kruispunt, dus de wagens stonden toch minstens honderd meter van elkaar, en die mannen maar met hun raam open en stoer doen en wuiven. Het was wel een grappig zicht eigenlijk.
Hoeveel patsers rijden er bmw, zonder jij er iets op zegt? Ik bedoel maar het aantal patsers met hun bmw is 'tig keren groter
Bwah. Veel BMW-rijders vallen alleen op door hun verkeersgedrag.
Duitse introvertheid, tegenover Italiaanse extravertheid ... Niet dat extravertheid per sé negatief is natuurlijk.
Je hoeft je overigens niet aangevallen te voelen hoor.
Bwah. Veel BMW-rijders vallen alleen op door hun verkeersgedrag.
Duitse introvertheid, tegenover Italiaanse extravertheid ... Niet dat extravertheid per sé negatief is natuurlijk.
Je hoeft je overigens niet aangevallen te voelen hoor.
Ik voel me niet aangevallen hoor. Ik weet van mezelf heus wel dat ik een extravert iemand ben. Ik heb daar geen probleem mee
Ik vind het gewoon dat er hier veel "lousy" opmerkingen gegeven over Alfa's. Het lijkt wel alsof jullie altijd wel iets vinden. Het is best een knappe auto, MAAR ... Altijd moet die maar daar bij komen.
Kijk eens naar Turboman, die reed zonet een 123d coupé en verkiest nog steeds de 159
W123's zijn vet
Maar als ik zie hoeveel km's gij maakt, zou ik toch niet echt voor een benzine kiezen W123 diesel op PPO!
En zie dat ge hem over 2 of 3 maanden weer niet wilt wisselen he...
Ik doe inderdaad veel km's, al begint het nu wat te minderen (vroeger 140 km/dag, nu 70 km/dag)
Heb gewoon terug zin om es te veranderen van wagen ... :-)
W123 diesel bestaat niet in de coupé versie.
Net omdat 't een coupé is, 'n benzine, 'n automaat, met 'n schuifdak is het zo zalig
Ik doe inderdaad veel km's, al begint het nu wat te minderen (vroeger 140 km/dag, nu 70 km/dag)
Heb gewoon terug zin om es te veranderen van wagen ... :-)
Ja, het is nie de eerste keer he...
W123 diesel bestaat niet in de coupé versie.
Net omdat 't een coupé is, 'n benzine, 'n automaat, met 'n schuifdak is het zo zalig
Dat van diesel en coupé weet ik.
schuifdak
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment