Hier kunnen de Alfa liefhebbers hun cuore sportivo ophalen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk niet.
En die blauwe van hierboven vind ik maar een gedrocht.
Comment
-
Ik hoop allesinds dat Alfa NIET 'de trend' volgt van die over-agressieve neuzen, teveel grill, 47 chromé latjes naast de mistlichten, wielkassen die enkel nog deftig kunnen gevuld worden door 20" (hoewel ze daarmee al ferm 'in geslaagd zijn' bij de 159), en al van die rotzooi.
Ik hoop dat ze hun toekomstige designs simpel en stijlvol houden, zoals ze dat tot nu toe al gedaan hebben... en niet van die 'overbelijnde' misbaksels zoals de 7 serie en S-klasse gaan produceren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenAlé man, zo'n sportieve Italiaanse luxe-slee moet toch de max zijn!
Maserati Quattroporte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaserati Quattroporte.
Ik verwonder mij er wel over dat alfa zich nooit aan een luxeboot gewaagd heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenMaserati zegt mij persoonlijk veel minder dan Alfa... alhoewel er idd een schitterende geschiedenis schuilgaat achter de naam quattroporte
Ik verwonder mij er wel over dat alfa zich nooit aan een luxeboot gewaagd heeft...
Zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
Zeg nu nog dat een moderne interpretatie niet leuk zou zijn!
Ja, als 'ie even simpel getekend is, en transaxle heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZoiets?
Potverdorie ik voel mij ongelukkig . Mijn droomSei staat te koop en dan nog wel van mijn vriend Rik de Rode Ridder . Alleen is het nu het moment niet ...
Aan Auto : Snuffel maar eens hier . Massa's zalige sedans .
Maar ze maken ze inderdaad nooit zo meer .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
lijkt wat op een g kwa rechtlijnigheid
Maar wat de oerlijn betreft kan ik je wel volgen .
Comment
-
Comment