De eigenaar van Otacar (winkel met allerlei auto-benodigdheden in Veurne) heeft zo'n alfa junior zagato... prachtige wagen!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenDe eigenaar van Otacar (winkel met allerlei auto-benodigdheden in Veurne) heeft zo'n alfa junior zagato... prachtige wagen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenglazenwasser kopje koffie
Er zijn er maar zo'n 1500 van gemaakt .
Comment
-
Ik meen mij te herinneren dat de junior exact dezelfde kleur heeft als diegene op de eerste foto
Weet je nu ik er aan denk er rijdt hier een prachtige montreal rond! Een bruine denk ik. Hij staat meestal veilig weggeborgen onder een zeil enkele straten van hier. Prachtig ding! Een droomkar eigenlijk...
Verder rijdt de vader van een maat van me rally met een oude geprepareerde alfa... ik denk een guilia??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenIk meen mij te herinneren dat de junior exact dezelfde kleur heeft als diegene op de eerste foto
Weet je nu ik er aan denk er rijdt hier een prachtige montreal rond! Een bruine denk ik. Hij staat meestal veilig weggeborgen onder een zeil enkele straten van hier. Prachtig ding! Een droomkar eigenlijk...
Verder rijdt de vader van een maat van me rally met een oude geprepareerde alfa... ik denk een guilia??
Maw : Foto's worden ten zeerste op prijs gesteld .
West-Vlaanderen heeft volgens mij trouwens nog een schat aan verborgen Alfajuweeltjes . Onlangs nog vernomen dat daar ook heel wat 90's rondslingeren .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenvliegende tomat
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentypisch alfa
Ttz wie niet waagt zal ook nooit zweven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten1 jaguar
Ik heb net nog even een fantastisch Novanta promotiefilmpje opgediept :
The reason why I wanted a kofferke .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenEn een 90 .
Ik heb net nog even een fantastisch Novanta promotiefilmpje opgediept :
The reason why I wanted a kofferke .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenKleine Ayrton Senna naast de auto van de papa
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenJij dacht dat er bij jullie ook juwelen in gingen zitten ofzo?
Dan kon ik mij eindelijk eens een 33 Stradale aanschaffen .
Comment
Comment