Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
Net niet erover , mijn gedacht .
Ik mis mijn Tomat nu al .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Niki Lauda in de Brabham Alfa, ook in Zolder:
+ YouTube Video Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIs dit een vraag Elio ?
Net niet erover , mijn gedacht .
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
Maar ik had bijna geen herkenningpunten meer op het circuit .
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenIk vind hem wel iets hebben, maar enkel "done" als er ook een 3.0 of grotere V6 insteekt met bijpassende sound. Geen idee wat er hier onder de kap steekt...
Inderdaad . Als het een echte Koerstomat is , mag er wel wat aan " verfraaid " zijn . Voor een gewone straatTomat is het bijna iets te veel . Alhoewel ik de pijpkes wel gaaf vind .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZalig !!!
Maar ik had bijna geen herkenningpunten meer op het circuit .
Het begint voor de pits, dan richting Kanaalbocht en dan verder. Maar door de jaren heen is er precies inderdaad wel wat veranderd (oa Villeneuve chicane, was toen nog gewoon rechtdoor)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenKleine Ayrton Senna naast de auto van de papa
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenPrecies Matteo .
En tis nog waar ook... als je foto's bekijkt van ik toen ik klein was... Op m'n gokar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
en deze gta is dan ook nog redelijk duur, misschien eerder naar duitse sites kijken. in het vorige topic heeft iemand vorige week nog een link gezet naar een zwarte GTA voor (geloof ik) 16d euro
maar dat parermoet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
En tis nog waar ook... als je foto's bekijkt van ik toen ik klein was... Op m'n gokar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenonnozelaar, tgaat over de kleine van Elio
Kan ik het weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHet wordt tijd dat jij je eens een goed fototoestel aanschaft .
Maw : Foto's worden ten zeerste op prijs gesteld .
West-Vlaanderen heeft volgens mij trouwens nog een schat aan verborgen Alfajuweeltjes . Onlangs nog vernomen dat daar ook heel wat 90's rondslingeren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenonnozelaar, tgaat over de kleine van ElioOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Kan ik het weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHelaba . Ik bedoelde wel degelijk MIJN zoon Matteo .
In your face, bévier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMijn Alfa is een womanizer
't Was opvallend vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenwie a zegt...
En toen ik ff stopte om naar de beenhouwer te gaan (kwestie van nuttige info te geven) kwam er een MILF van een jaar 36 half hysterisch naar de wagen kwijlen 'k Heb ze er maar eens laten inzitten, 9 kansen op 10 koopt die ook een 147. Althans, dat denk ik wetende hoe haar gezicht er uit zag toen ze weer in haar Golf III stapte
Comment
Comment