ZwoembA = PlayA!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten159 sportwagons zijn
vooral met die lekkere dubbele uitlaten van de 3.2 (hoewel ik het nog altijd een ondermaatse en alfa-niet-waardig-zijnde gm-motor vind )
Very very true...
Hier een ONWAARSCHIJNLIJK lekkere 159SW...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
En nog twee:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie wielen zijn de perfectie zelve.
Welk type is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtenidd
Welk type is dat?
geen idee...
Ik vind ze niet terug in de configurator, en ook nie in de catalogus...
Comment
-
matteus
damn dat zijn toch dikke bakken
als de 169 er ongeveer zo gaat uitzien *begint spontaan te kwijlen*
alleen vraag ik mij af hoe groot de 169 wel nie gaat worden, de 159 is op een paar centimeter na al zo lang als ne 166.
ik zie het echt al voor mij, de 169 wordt gelijk de maserati quattroporte maar dan voor alfa. *komt terug van zijn wolk af en begint opnieuw boekhouden tel leren *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
ligt juist laag genoeg (alhoewel hij toch een beetje op zen kont zit ), mooie velgen, decent kitje erop,... zo mag mijn 159 eruitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenstaat daar nu 2.4 jtd op? ochja eigenlijk liever de diesel als de v6, chippen en koppel genoeg voor de kasseien los te trekken .
ligt juist laag genoeg (alhoewel hij toch een beetje op zen kont zit ), mooie velgen, decent kitje erop,... zo mag mijn 159 eruitzien
Inderdaad, tis een 2.4.
Zoals het hoort, tegenwoordig... (Erg hé, dat je, als je tegenwoordig een écht alfa wil kopen... een diesel moet nemen...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenInderdaad, tis een 2.4.
Zoals het hoort, tegenwoordig... (Erg hé, dat je, als je tegenwoordig een écht alfa wil kopen... een diesel moet nemen...)
ochja ondertussen heeft de 2.4 jtd in de brera al 210 pk gekregen , en nu is er sprake van een kleinere diesel met ook +-190pk .
ik hoop gewoon dat alfa hééééél snel opnieuw zelf een v6 gaat produceren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGTA blokje in zo'n ding pleuren...
denk wel dat ze het verschil zullen zien als ge ipv de gm-v6 opeens de v6 met chromé hebt steken, de motorcodes op het blok enzo...
*hmmm,begint plots weer te dromen van een v6 in te planten in Nederland (motorswaps toegestaan als het aantal cylinders van de nieuwe motor overeenkomt met het aantal cylinders van een motor die officieel word aangeboden in de wagen) en dan invoeren als enig stuk, speciale homologatiekeuring ondergaan en dan legaal rondrijden in Belgie met de enige 159 met de echte alfa-v6.
Ongeveer gelijk een VR6 in een golf II, maar toch niet te vergelijken .
stopt met dromen en begint nu echt opnieuw te leren *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenzou mooi zijn..... tot op de keuring
denk wel dat ze het verschil zullen zien als ge ipv de gm-v6 opeens de v6 met chromé hebt steken, de motorcodes op het blok enzo...
Gewoon voor de keuring zo'n kap van een GM-V6 erover, en dan zien die mannen dat zéker niet.
(Ik denk zelfs dat ze het uberhaupt nie zullen opmerken/weten... want hoeveel 159 3.2 V6'en zien die mannen passeren?? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGewoon voor de keuring zo'n kap van een GM-V6 erover, en dan zien die mannen dat zéker niet.
(Ik denk zelfs dat ze het uberhaupt nie zullen opmerken/weten... want hoeveel 159 3.2 V6'en zien die mannen passeren?? )
en toch zit ge nog altijd met andere codes op uw blok dan normaal
ochja, maakt niet uit eigenlijk, de kans dat er binnenkort (of op langere termijn ) ne 159 met v6 op de oprit staat is klein, om nog maar te zwijgen van er nog eens een paar 1000 euro tegenaan te gooien voor een andere v6 erin te steken (ook al is het dé v6 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenmatteus
damn dat zijn toch dikke bakken
als de 169 er ongeveer zo gaat uitzien *begint spontaan te kwijlen*
alleen vraag ik mij af hoe groot de 169 wel nie gaat worden, de 159 is op een paar centimeter na al zo lang als ne 166.
ik zie het echt al voor mij, de 169 wordt gelijk de maserati quattroporte maar dan voor alfa. *komt terug van zijn wolk af en begint opnieuw boekhouden tel leren *
dus heel groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ar1663v6 Bekijk Berichtenhet schijnt dat de nieuwe 169 op het platform van de opvolger van de Q4deuren (quatroporte) komt te staan...
dus heel groot
achterwielaandrijving, transaxle (hoewel de automatische bak bij de qp op de motor is geschroefd en dus geen transaxle is), rond de 5 meter en...... sprake van een v8 in samenwerking met maserati
verder ook nog geruchten over een 6-cylinder diesel (rond de 3 liter) die dan de strijd zou moeten aanbinden met de mercedes 320 cdi's, bmw x30d (even ambitieus zijn) en x35d
lancering rond 2009? can't wait
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenwie niet waagt.... blijft maagd
en toch zit ge nog altijd met andere codes op uw blok dan normaal
ochja, maakt niet uit eigenlijk, de kans dat er binnenkort (of op langere termijn ) ne 159 met v6 op de oprit staat is klein, om nog maar te zwijgen van er nog eens een paar 1000 euro tegenaan te gooien voor een andere v6 erin te steken (ook al is het dé v6 )
De motorcode checken ze niet.
Tenzij ze het nodig vinden om dat wél te doen...
Comment
Comment