Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Mierenneuker!

(ik vind die antenne helemaal niet te groot eigelijk...)
    ge vergeet dat ik ne tjoener ben he

btw een halfuurke geleden wou ik ook mierenneuker op u zeggen, toen ge zei van twin-turbo ipv biturbo
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Niets van.

Ik heb nu al een paar duizend kilometer met die 156 JTD gebold... en ik zeg het, ik ben die motor kotsbeu...

Dat karakter, dat koppel- en vermogensverloop

Sorry, maar ik reed gisteren terug met de 147... en ik viel terstond terug verliefd... Die soepelheid, dat geluid, die grunt, etc...
      Ja, 't is waar Vandaag toch weer niet kunnen laten... Love starts @ 3500 rpm

Ik begin al heel Rabbit te komen Zou ik dit, zou ik dat?

Zou ik een 407 coupé kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

That's the shit homey

Comment

Niets van.

Ik heb nu al een paar duizend kilometer met die 156 JTD gebold... en ik zeg het, ik ben die motor kotsbeu...

Dat karakter, dat koppel- en vermogensverloop

Sorry, maar ik reed gisteren terug met de 147... en ik viel terstond terug verliefd... Die soepelheid, dat geluid, die grunt, etc...
          Ja oke, de soepelheid, en loopcultuur en vooral sound zijn nog de zwakke plekken van dies0l.

Maar, ik snap niet waar jullie dat gat halen, en dat slechte vermogensverloop van die diesel.

Ik vind juist dat mijn motor behoorlijk soepel is, vanaf 1600 toeren begint die toch ook al mooitjes en zacht te trekken, oke bij 2000 toeren is het nog iets anders.

Nu ik kan wel niet spreken over de 150pk JTD en ook niet over mijn motor in de 159.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Ja oke, de soepelheid, en loopcultuur en vooral sound zijn nog de zwakke plekken van dies0l.

Maar, ik snap niet waar jullie dat gat halen, en dat slechte vermogensverloop van die diesel.

Ik vind juist dat mijn motor behoorlijk soepel is, vanaf 1600 toeren begint die toch ook al mooitjes en zacht te trekken, oke bij 2000 toeren is het nog iets anders.

Nu ik kan wel niet spreken over de 150pk JTD en ook niet over mijn motor in de 159.

Jij hebt een 120pk diesel zeker? Of in ieder geval een later generatie dan die in onze 156.

Die 115pk is gewoon DOOD onder de (ik schat) 2000 toeren. Niets niets niets niets niets BAAAAM 290Nm. Niets geleidelijk, gewoon op een toerental-spanne van 100 toeren gat 'ie van geen koppel naar max. koppel.

Ik vind dat zéér irritant om mee te rijden. Vooral bij het accelereren uit korte bochten, maar ook tijdens het vertrekken, omdat die op stationair toerental écht NUL trekkracht heeft.
            Ik zit meer in die boterpot te roeren bij de JTD als bij de TS.... Wat heb je dan nog aan een diesel.

Oké, het verbruik is inderdaad een GROOT voordeel. Maar voor mij stopt het dan ook daar.

Ik ga volgende keer zéker eens meerijden in jouw TI, ik ben zeer benieuwd naar hoe die aanvoelt.

Comment

Ja, 't is waar Vandaag toch weer niet kunnen laten... Love starts @ 3500 rpm

Vooral met een sportluchtfilter.

Comment

Jij hebt een 120pk diesel zeker? Of in ieder geval een later generatie dan die in onze 156.

Die 115pk is gewoon DOOD onder de (ik schat) 2000 toeren. Niets niets niets niets niets BAAAAM 290Nm. Niets geleidelijk, gewoon op een toerental-spanne van 100 toeren gat 'ie van geen koppel naar max. koppel.

Ik vind dat zéér irritant om mee te rijden. Vooral bij het accelereren uit korte bochten, maar ook tijdens het vertrekken, omdat die op stationair toerental écht NUL trekkracht heeft.
                Ik zit meer in die boterpot te roeren bij de JTD als bij de TS.... Wat heb je dan nog aan een diesel.

Oké, het verbruik is inderdaad een GROOT voordeel. Maar voor mij stopt het dan ook daar.

Ik ga volgende keer zéker eens meerijden in jouw TI, ik ben zeer benieuwd naar hoe die aanvoelt.
                Bij mij gaat dat zo stilletjesaan vanaf 1600, maar vooral ik heb het gevoel dat ik genoeg versnel hoor.

Tzal inderdaad aan het generatieverschil liggen.

Comment

• Even de laatste pagina´s van het topic bijgelezen.
                  @Matteus,ge moet dringend eens met de juiste diesel rijden hé
                  @zwoemba,een 407 Coupé koop je toch enkel voor de onderkant v/h dashbord.
                  @Rabbit,wij weten tnminste hoe we met dieselpower moeten omgaan hé

Hopelijk blijft ook de 2.4,anders word het weer helemaal onbetaalbaar.

Maar toch gaan er hier nog overstappen naar diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    Even de laatste pagina´s van het topic bijgelezen.
                    @Matteus,ge moet dringend eens met de juiste diesel rijden hé
                    @zwoemba,een 407 Coupé koop je toch enkel voor de onderkant v/h dashbord.
                    @Rabbit,wij weten tnminste hoe we met dieselpower moeten omgaan hé

Hopelijk blijft ook de 2.4,anders word het weer helemaal onbetaalbaar.

Maar toch gaan er hier nog overstappen naar diesel

Ik rij reeds diesel.... maar tenminste een échte diesel. Eentje die je tegen 30 per uur nog in z'n 5 kan zetten, en die zonder morren of stoten mooi kan accelereren...

En ja... niemand houdt u tegen om even tot in St-Niklaas te bollen hé. Gij rijdt toch met ne zuinige diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                        Helaba . Ik bedoelde wel degelijk MIJN zoon Matteo .
                        dus de kleine van elio

Comment

• janneman, al wakker?
                          ik vind hier net een schoon machien voor u: http://www.2dehands.be/alfa-sportwag...ubriek=auto_be
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                            ik ben toch altijd vroeg wakker

wel een proper machien

Comment

• Alfa's in mafiafilms

Fragmentje uit La Piovra:
                              Alfetta
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ik begin al heel Rabbit te komen Zou ik dit, zou ik dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                  Alfa's in mafiafilms

Fragmentje uit La Piovra:
                                  Alfetta

Spijtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                    dus de kleine van elio

Jij zou beter die toffe 156 SW kopen ipv te zitten zeveren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Ik wil die wielen.

Comment

Ik wil die wielen.
                                        dat zou vet staan icm met die kleur op de 147!

Comment

• Vooral met die slicks

Comment

Working...
                                          X