Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenZalige bak! Alleen jammer dat ze bijna niet betaalbaar te vinden zijn
Heu...!?!
Check this:
http://www.mobile.de/SIDcDIjmBGgW6zbp8uWmMBdVg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11821719 10A1LsearchPublicD1100CCarS-t-vpLtt~BmPA1B20A0t-t-vQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/searchPublic.pl?refinement=0&sr_qual=GN&formType=p kwDetail_GN&_form=search&sr_make=900&sr_modelId=7& sr_useNetPrice=0&sr_priceFrom=-2&sr_priceTo=-2&sr_category=1100&sr_doorCount=-2&sr_powerFrom=147&sr_powerTo=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=-2&sr_emissionClass=-2&sr_gear=-2&sr_airConditioning=-2&sr_model=&sr_vehicleType=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&sr_advertiserType=-2&doSearch.x=55&doSearch.y=7
Die bakken zakken in waarde dat het gene naam heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJammer van die uitlaat op die GTA
Echt hé.
Zo crappy afgewerkt, en met die veel te grote speling tss uitlaat en roostertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van zo een GTA?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenOp mobile.de had ik nog niet gekeken ,maar ik had het op deze die in België te koop staan!
Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van zo een GTA?
Betrouwbaarheid zal wel goed zijn, ik heb daar nog niks over gehoord eigenlijk... En die motor heeft zich natuurlijk al ruimschoots bewezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenVolgens mij is dat niet de GTA hoor...
Ie mist natuurlijk nog de definitieve bumpers enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk had al gelezen dat het een garagist zou zijn die wat de aandacht wou trekken...
't Ziet er mij ook wat te marginaal uit eingelijk...
Dat verklaart die stomme logo's overal
Wel ferme zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenvolgens mij gaan ze op een testwagen, waarvan ze zowiezo niet willen dat die opvalt, ook geen stickers van AR in het groot rondom plakken
Inderdaad.
en van die lelijke motorkap-klemmetjes, en zo'n belachelijke domme rode spoil0r....
Wat een LOEZER.
Wel dikke remmen vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMatteus, kan je eens een foto posten van je motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMmmh
Is er nog ergens anders koeling voor die luchtfilter? In die luchtroosters onderaan?
Ligt dat gedoe dan gewoon op je zekeringskast?
Comment
Comment