Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVolledig standaard
Maar er komt wel een dubbele supersprint einddemper onder in de toekomst
Mss maak ik er nog een katvervanger voor...moeten we nog is bekijken
Oh, ok.
Ik ga iig van de uitlaat van de mijne afblijven.
Kheb liever een diep grommetje onder de motorkap dan een snerp of lawaai uit de uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOh, ok.
Ik ga iig van de uitlaat van de mijne afblijven.
Kheb liever een diep grommetje onder de motorkap dan een snerp of lawaai uit de uitlaat.
Eerst is de carrosserie van die kar aan de beurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIemand een soundfile van Nuvodinges?
En heeft die ook zo'n euroshop gedoe steken of niet?
Ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZakken, ze doen het er om.
Maar zo een GTA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAch, ja, een 2.0 is snel genoeg.
Maar zo een GTA
WTF zeg jij nu?
Een 2 liter is bijlange niet snel genoeg.
Moest die 200pk hebben, zou die perfect zijn. 150 is 'te weinig' jong.
Door het kleinste het stomste dieseltje wordt ik tegenwoordig 'naar huis' gereden.
GTA is the way to go....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoest die 200pk hebben, zou die perfect zijn. 150 is 'te weinig' jong.
Door het kleinste het stomste dieseltje wordt ik tegenwoordig 'naar huis' gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWTF zeg jij nu?
Een 2 liter is bijlange niet snel genoeg.
Moest die 200pk hebben, zou die perfect zijn. 150 is 'te weinig' jong.
GTA is the way to go....
Who cares dat ge trager bent dan een diesel, ge hebt een échte Alfa, en geen JTD.
(sorry keun )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEn vanaf welke toerentallen begin je dat te horen? Want ik wil hier wel niet de neger van Torhout en omstreken worden
Vanaf stationair toerental.
Het hangt vooral af van je gasstand. Als je heel rustig met de gaspedaal omgaat, zal je slechts een heel klein verschil horen. Pas als je echt vollast accelereert (op gelijk wel toerental), zal je een zalig diepe grom horen.
Onder de 3500 heeft 'ie echt zo'n zwaar tromroffeltje, dan tussen 3500 en 4000 wordt het ietsje stiller/zachter, en boven de 4500 begint het échte feest. Het allervetste is dat je die 'extra gasklepstand' van 6200 tot 6800 keihard hoort.
Ik zou niet meer zonder kunnen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind dat snel genoeg. nu goed?
Who cares dat ge trager bent dan een diesel, ge hebt een échte Alfa, en geen JTD.
(sorry keun )
True.
Daar trek ik me dan ook vaak aan op.
(En pas op... nu ik meer en meer met die 156 bol.... nee jong... die JTD's zijn niet mijn ding... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDude, zaag eens nie
Hey gast, ik mag zagen zoveel ik wil.
Ik rij met twee andere auto's rond die verdomd veel trager zijn als jouw 1.6, dus ik weet goed genoeg wat 'traag' zijn is.
Ik heb niet gezegd dat die 2.0 niet goed vooruit gaat hé. Ik zeg alleen: 'het mocht ietsje meer zijn'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Owkétjes, ff voor kijken in de vakantie dan
Doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind dat snel genoeg. nu goed?
(sorry keun )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk ga me terugtrekken van het slagveld
Alleen pas ik daar niet in dixit matteus
Comment
Comment