Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Is dat zo? Zijn die 1.6 en 2.0 van Alfa of ook van GM?

grmbl

Hoe durft gij????? GM GM, what is that anyway...

Comment

• Afknallen die zwoembi!

Comment

• Ja, de V6 is tegenwoordig toch van GM?

Dus dacht ik...?

Alfa blok dus

Comment

• ALFA ALFA ALFA ALFA ALFA ALFA!!!!!!!

Foei, zwoemba.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            True.

Daar trek ik me dan ook vaak aan op.

Als je je daaraan kan optrekken is het goed hé,geef mij maar koppel om (aan) op te trekken.

Probeer eens nen goeien JTD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
              Als je je daaraan kan optrekken is het goed hé,geef mij maar koppel om (aan) op te trekken.

Probeer eens nen goeien JTD.

Ik denk dat de onze een héél gezonde JTD is hoor.
              Dat ding marcheert als de pest (= goed dus)..., heeft koppel niet normaal, herneemt supervlot, enzovoort.

Het is gewoon niet aan mij besteedt, het karakter van zo'n motor.

Comment

• Dat blauw is echt wel vetjes

Staat te koop voor € 22 450

Comment

• waw...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• autovakanties zijn zalig

2 jaar geleden met de 166 op vakantie in Frankrijk, 1 weekje in de bergen (iedere avond vriezen, in de sneeuw spelen in het midden van de zomer) dus bergwegjes maken met de alfa
                          en dan doorgereden naar de cöte d'azur, de départementales opgereden, die uitzichten
                          aangekomen in het huisje dat we huurden, andere familie die daar was kwam net aan met een 156SW, de heel week liggen zeiken over auto's en mij opgehouden met de dochter
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• spider, schmidt-velgen en (voor sommigen misschien te fel) verlaagd

Comment

• doet me denken aan die chromé audi a8 van een of andere sjeik
                              alleen de velgen (OZ) staan mij aan

caribinieri

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

doet me denken aan die chromé audi a8 van een of andere sjeik
                                alleen de velgen (OZ) staan mij aan

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
                                  glad you like it... maar kvind het toch "een beetje" (understatement ) te bling

Comment

• Op de Mechelsesteenweg in Herent is een garage waar er een hoop Alfa's en Lancia's staan. O.a een 155 Trofeo en een Alfasud Sprint. Ik ga daar ongeveer een kilometer verder werken, dus ik zal tijdens mijn middagpauze eens passeren met mijn kodak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                      Op de Mechelsesteenweg in Herent is een garage waar er een hoop Alfa's en Lancia's staan. O.a een 155 Trofeo en een Alfasud Sprint. Ik ga daar ongeveer een kilometer verder werken, dus ik zal tijdens mijn middagpauze eens passeren met mijn kodak.
                                      ik weet niet zeker meer of het de mechelsesteenweg is, maar tis ofwel de mechelse ofwel de leuvensesteenweg...daar is ook zo een tweedehanse verkoper en die kerel heeft zelf enkele GTA's staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        ik weet niet zeker meer of het de mechelsesteenweg is, maar tis ofwel de mechelse ofwel de leuvensesteenweg...daar is ook zo een tweedehanse verkoper en die kerel heeft zelf enkele GTA's staan
                                        nieuwe GTA's?

Comment

• In Hasselt staat ergens een parelmoerwitte 147 GTA te koop
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X