Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten2de hands
Ik had Sepultura's opmerking eerder geïnterpreteerd als:
Nieuwe GTA's --> 147 of 156
niet-nieuwe GTA's --> Giulia Sprint Gran Turismo Allegerita.
ofniet?
Comment
-
Bij de vorige serie 159 GTA spyshots hoopten (en dachten) we dat het een reguliere 159 was met een rotte bodykit. Dit exemplaar is echter afgeplakt en draait zijn rondjes op de Nurburgring. De hoogste tijd om opgewonden te worden dus, de langverwachte potente 159 lijkt er nu echt aan te komen! Nog steeds is […]
Hopelijk komt die spoiler daar niet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk had Sepultura's opmerking eerder geïnterpreteerd als:
Nieuwe GTA's --> 147 of 156
niet-nieuwe GTA's --> Giulia Sprint Gran Turismo Allegerita.
ofniet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIn Hasselt staat ergens een parelmoerwitte 147 GTA te koop
ongelooflijk lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenvoor de lovers
dat lijken mij trouwens ook de 18duimsvelgen, veel mooier zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenMoeder, wanneer steekt het nieuwe Klaverblaadje in de bus?
Ik schat midden volgende week jongen .
Gelieve mammie haar artikel te beoordelen .
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenVolgende week krijgt m'n nonkel zijn nieuwe 159 geleverd en de week erna gaan we naar Francorchamps
= testrit versieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten4 centimeter te laagOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenminstens... zo lelijk
en die wielen al van tzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenSmaken verschillen uiteraard . Hij kan dat " opkrikken " als hij wil .
Jup, tis een volledig instelbare ophanging, met een compressor en luchtvat in de koffer, en luchtbalgen in de dempers.
Hij ging nog foto's posten van hoe de kar eruit ziet als hij op 'rijhoogte' staat.
Ben wel benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJup, tis een volledig instelbare ophanging, met een compressor en luchtvat in de koffer, en luchtbalgen in de dempers.
Hij ging nog foto's posten van hoe de kar eruit ziet als hij op 'rijhoogte' staat.
Ben wel benieuwd.
Ik vind het een voorbeeld van een subtiele " meanheid " . Er hangen geen taartscheppen ed , op maw de lijn van de wagen wordt bewaard .
En ik hou wel van die getinte ruiten .
Comment
Comment