Ik vind dat er aan een Alfa zo al genoeg kapot gaat zonder die ophangingssnufjes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk vind dat er aan een Alfa zo al genoeg kapot gaat zonder die ophangingssnufjes
En wat mensen U vertellen , dat moet je nooit geloven . Dat moet jij toch al weten ondertussen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOoit al zelf Alfa gereden jongeman ?
En wat mensen U vertellen , dat moet je nooit geloven . Dat moet jij toch al weten ondertussen ?
Wat bedoel je daarmee? Mag via PM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk vind dat er aan een Alfa zo al genoeg kapot gaat zonder die ophangingssnufjes
De ophanging is nochthans het eerste onderdeel dat 'aandacht' nodig heeft, bij een standaard alfa, vind ik.
Er is véél ruimte voor verbetering, op dat vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten2 maal een 75 en 1 keer een 33 en er is inderdaad niks kapot gegaan.
Wat bedoel je daarmee? Mag via PM
Ik ben aangenaam verrast .
Maar toch , een paar jaar met eentje rijden en je Alfamening wordt door mij helemaal serieus genomen .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFerme kar, hij hangt zelfs al vol kwijl.
Het zal van mij geweest zijn of door dat k*tweer daar.
Straks word het echt kwijlen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenzalig retro
hoe mooi kunnen stalen velgen zijn...
Comment
Comment