Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
    Nieuw Klaverblaadje binnen .

En de witte Spinnekop staat niet enkel in Autogids , maar ook hier is ze her en der aanwezig .
    PROFICIAT!

ik was beetje ongeinteresseerd door de autogids aan het bladeren, natuurlijk wel de test van de spider 2.4 jtd gelezen , zie ik opeens een test van een spider 1750...in het wit....met kleine nummerplaat....PAPPIE EN MAMMIE!

btw staat er niet een foutje in de tekst? er staat 90 quadrifoglio verde, is het niet oro?
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

En de witte Spinnekop staat niet enkel in Autogids , maar ook hier is ze her en der aanwezig .

Ze is als het ware alomtegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        PROFICIAT!

ik was beetje ongeinteresseerd door de autogids aan het bladeren, natuurlijk wel de test van de spider 2.4 jtd gelezen , zie ik opeens een test van een spider 1750...in het wit....met kleine nummerplaat....PAPPIE EN MAMMIE!

btw staat er niet een foutje in de tekst? er staat 90 quadrifoglio verde, is het niet oro?
        Er staan nog meer foutjes in hoor . Wij zijn de familie VermeireN . En onze 155 is een 1800 . En die Verde moet inderdaad Oro zijn .

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Ze is als het ware alomtegenwoordig.
        Inderdaad .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Dan hoop ik dat het morgen hier ook in de bus zit. Waarover gaat het hoofdartikel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
            Dan hoop ik dat het morgen hier ook in de bus zit. Waarover gaat het hoofdartikel?
            Niet zo veel leesvoer , maar wel prachtige plaatjes : Alfa's in de reklame deel 3 .

Maaaaaaaaaarrrrrrrrrrr .... er staan twee schrijfsels in van de Mammie alsook de poep van de pappie en Uw eigen kopke .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Pffffffff . Nu beginnen ze ook al 156 te stelen .

Ik zet het dus ook even hier . Je weet maar nooit .

Oorspronkelijk geplaatst door Michael

Gisterenavond tussen 21:15 en 23:20 heeft 1 of andere *&%^*^*&^&* mijn 156 meegenomen

De auto stond geparkeerd op de Parkweg te Nijmegen(centrum).
              Als hij wordt terug gevonden mag ik hopen dat de politie hem/haar eerder te pakken heeft dan ik

Houd aub allen de ogen open , en ik weet dat het moeilijk is met zo'n standaard(veel voorkomende) auto , maar hieronder wat foto's van mijn bella.

Alvast bedankt voor het meekijken. , en als iemand hem ziet staan/rijden , bel dan op mijn onderstaande tel.nummer.

m.v.g Michael / Marley164
              0645020290

Last edited by SPIDERVELOCE1750; 04/07/2007, 19:09.
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Niet zo veel leesvoer , maar wel prachtige plaatjes : Alfa's in de reklame deel 3 .

Maaaaaaaaaarrrrrrrrrrr .... er staan twee schrijfsels in van de Mammie alsook de poep van de pappie en Uw eigen kopke .

Comment

Pffffffff . Nu beginnen ze ook al 156 te stelen .

Ik zet het dus ook even hier . Je weet maar nooit .
                  Dat moet echt zo'n klote gevoel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Dat moet echt zo'n klote gevoel zijn
                    Ik mag er inderdaad ook niet aan denken ...

Nachtmerrie .

En dit laatste slaat uiteraard niet op het kopke van Sepultura .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      PROFICIAT!

Ik heb het ook net gelezen...

Manu staat op de foto's. Ons Kristal daarentegen...

" Onze spierwitte 1750 Spider Veloce is eigendom van Manu en Kristel Vermeire uit Gent. "

Is het nu Kristel of Kristal?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik mag er inderdaad ook niet aan denken ...

Nachtmerrie .

En dit laatste slaat uiteraard niet op het kopke van Sepultura .
                        Hoewel ik er de laatste keer toch niet zo fris uitzag.
                        Zijn het foto's van de Branato rit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik heb het ook net gelezen...

Manu staat op de foto's. Ons Kristal daarentegen...

" Onze spierwitte 1750 Spider Veloce is eigendom van Manu en Kristel Vermeire uit Gent. "

Is het nu Kristel of Kristal?
                          Ik ben geboren als Kristel maar de vrienden zeggen Kristal .

Kristal moest winkeltje spelen .

Er moet toch iemand werken hé voor de hobby .

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                          Hoewel ik er de laatste keer toch niet zo fris uitzag.
                          Zijn het foto's van de Branato rit?
                          Ja . Maar je bent maar een speldeprik groot hoor .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik ben geboren als Kristel maar de vrienden zeggen Kristal .

Kristal moest winkeltje spelen .

Er moet toch iemand werken hé voor de hobby .

Ja . Maar je bent maar een speldeprik groot hoor .

Dan zal het wel meevallen.

Comment

• Nadat ik in de auto van mijn broer een aantal keren heb gereden, moet ik zeggen is mijn mening over Alfa sterk veranderd. Hij rijdt in een 159SW (2007), welke zowel een prachtig interieur als exterieur heeft. Zijn 120 pk JTDm versie is niet snel maar doet echter ook niet echt langzaam aan. Al met al maakt de auto op mij een zeer positieve indruk.
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Mijn zus rijdt met een alfake 145-1.4 t-spark.
                                Ik vind het nog een tof bakske (wat een alig geluid boven de 4000 toeren), alleen dat stuurke vind ik levensgevaarkijk. is dat normaal dat het stuur te licht is, en zo ja wat kan je ertegen doen. want de veiligheid van mijn zus gaat boven alles. En ze heeft dienen bak al eens gecrasht aan 120 km/h tegen een meserides SLK en een vrachtwagen. Gelukkig geen lichaamlijke letsels, en de auto is kunnen hersteld worden.
                                Om terug te komen op mijn vraag, wat kan je tegen dat stuurke doen?

Groeten
                                DCO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DCO Bekijk Berichten
                                  Mijn zus rijdt met een alfake 145-1.4 t-spark.
                                  Ik vind het nog een tof bakske (wat een alig geluid boven de 4000 toeren), alleen dat stuurke vind ik levensgevaarkijk. is dat normaal dat het stuur te licht is, en zo ja wat kan je ertegen doen. want de veiligheid van mijn zus gaat boven alles. En ze heeft dienen bak al eens gecrasht aan 120 km/h tegen een meserides SLK en een vrachtwagen. Gelukkig geen lichaamlijke letsels, en de auto is kunnen hersteld worden.
                                  Om terug te komen op mijn vraag, wat kan je tegen dat stuurke doen?

Groeten
                                  DCO

Wat bedoel je precies met een licht stuur ?

Te laat reageren ? Geen gevoel ?

Misschien zelfs gewoon slechte banden of silentblokken versleten ?
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• De 2 de mooiste moderne kar op Goodwood

De AutoDelta Brera

Comment

• Getuigenis van de vrouw/vriendin van een alfa-lover:

Hoe ver kan je gaan met de liefde voor je favoriete merk, Alfa Romeo dus....
                                      Een "reactie" van een vriendin van een Alfa 156 rijder....

"Ik kan het me nog heel goed herinneren.
                                      Op onze eerste date zo'n 6 jaar geleden, kwam hij me ophalen in zijn Alfa156. Dit was een leaseauto van de zaak. We reden naar een plas in Rotterdam. Lekker gewandeld en gepicknickt. Eenmaal terug bij de auto moest ik mijn schoenen uit trekken. Want ik had zand aan mijn schoenen. Ik mocht zijn dashboard niet aanraken want mijn vingers waren nog vet van de feta kaas, nog van de picknick?
                                      Ik dacht die is GEK! Afijn, eerste date dus laat ik maar netjes zijn en de auto niet vies maken. Zijn Alfa had een naam. Legisa. Zo had hij de Alfa genoemd, Legisa. Wist niet wat me overkwam. Wat een NERD dacht ik toen. Maar zijn charmes en zijn charisma, zorgde ervoor dat ik zijn Alfa tik, hem kon vergeven. Zo hield hij altijd de deur van zijn Alfa voor me open. Wat een gentlemen dacht ik. Maar dit was omdat hij bang was dat mijn ringen om mijn vingers de auto zouden krassen, als ik de deurgreep vast hield. Kwam ik pas na een jaar achter. Zondags, was hij 3 uur even weg. Zat ik dan thuis alleen. Meneer ging 3 uur zijn auto poetsen. Als de auto eenmaal in de wax was gezet, ging er een grote autohoes, met Alfa logo over de auto.
                                      Achter het stuur van zijn Alfa plaatsnemen, daar stond echt de doodstraf op. Dus heb nooit in zijn Alfa mogen rijden. Na een jaar moest hij van baan veranderen en dus zijn Alfa inleveren. Hij nam echt afscheid van zijn auto alsof dit een mens was. Laatste rit, laatste wax beurt, laatste fotosessie. En dit voor een lease auto???
                                      Hij janken en ik blij. Eindelijk was de storende factor in onze relatie weg.
                                      Hij kreeg een Audi A4 van zijn nieuwe werkgever. Hier heeft hij 3 jaar in gereden en nog nooit in de wax gezet. Ik mocht er zelfs, zelf in rijden en hoefde niet eens mijn schoenen uit te doen. Hierna kreeg hij een Seat Leon. Op de Leon was hij wel zuinig maar niet ziekelijk zuinig net als met de Alfa. Hij had binnen 2 maanden, meteen al dikkere bumpers en spoilers op gezet. Op een zaterdag ochtend kwam ik terug van de kapper in zijn Leon. Ging ietjse pietsje te hard over een drempel. Zijn zijlatjes spoiler dingetjes kapot. Ik kan mijn spullen wel inpakken dacht ik. Met lood in de schoenen kwam ik thuis om hem dit te vertellen. Ik had al perfecte smoes bedacht. Het waaide erg hard op de Brienenoordbrug en de latjes waaiden zo onder de auto vandaan schat. Hij lachen, lachen. Zijn reactie was. “Schat, dat ding zat vast met popnagels en een of andere kit, dak waait er eerder af dan de latjes. Maar maak je niet druk, is maar een SEAT.”
                                      Eindelijk was hij volwassen geworden en zag dat een auto gebruiksvoorwerp is. Na de lease periode van de Leon kreeg hij de keuze uit of een andere auto leasen of meer geld per maand boven op het salaris. Aangezien Alfa niet op de leaselijst stond, koos hij voor het geld. Eindelijk was mijn mannetje zijn koppie gaan gebruiken. Zou hij na 2 kinderen en 32 jaartjes letterlijk en figuurlijk zijn wilde haartjes kwijt zijn? Daar leek het wel op. Ik was zo trots op hem.
                                      Dit was van korte duur. Het was op een zonnige dag in augustus 2006. Ik kom thuis en zeg, schat ik heb nieuwe laarzen gekocht. Je gaat ze ook mooi vinden. Wat zegt meneer? " Mooi, ik heb een auto gekocht en jij gaat dit niet leuk vinden, het is een Alfa 156!"
                                      F*ck! Ik kom met een paar laarzen thuis, van 139 euro en meneer komt thuis met een auto van 6000 euro. Had ik toch voor die PRADA muiltjes van 550 euro moeten gaan.
                                      Het ergste vond ik dat hij een Alfa had gekocht. Waar ik bang voor was, is uitgekomen. De kinderen mogen niet meer eten in de auto en ik mag geen naald hakken in de auto meer aan hebben. Maar meneer gaat naar een nieuwjaarsmeeting en koopt voor 175 euro aan 2dehands Alfa onderdelen.
                                      Dus jullie begrijpen me wel als ik die hele meeting van jullie helemaal vervloek!
                                      Mijn volwassen, verstandige vriend is weer een NERD geworden die op een zonnige zondag, 70 km gaat rijden naar een boeren gat om naar auto’s van anderen te kijken. Allemaal volwassen mannen die een natte broek krijgen van een stuk blik. Sorry, maar ik heb hier geen begrip voor.
                                      Het is niet om jullie te beledigen, maar wat is er nou zo goed en bijzonder aan een Alfa. Sinds zijn aankoop kost dat ding ons geld. De helft van zijn aankopen voor de Alfa, vertelt hij me niet eens. Ik word vanochtend wakker en er staat een bumper in de tuin. Ga naar beneden, zie ik stukje dashboard op het aanrecht liggen, met een briefje. NIET AANKOMEN!
                                      Ik wil mijn mannetje terug. Kunnen jullie hem niet uit de club gooien. Het begint met een meeting en voordat ik het weet, is hij weer iedere week op een meeting te vinden.
                                      Ik vraag om al maanden om een keer vrij te nemen om nieuwe meubels te gaan kijken. Kan niet, druk op kantoor. Maar 1 gek organiseert een meeting op zandvoort, en meneer kan in no time een dagje vrij nemen. Hij was 2 weken lid van de club en ging met 3 andere leden sleutelen op de sloop terwijl ik net een klaplong achter de rug had.
                                      Als het maar een beetje waait buiten, gaat meneer uit bed om de auto te verplaatsen. Mensen, dit is toch niet gezond meer. Kom ik nou van een andere planeet of sporen jullie Alfa rijders gewoon echt niet. Is hij een uitzondering, of hebben jullie allemaal dezelfde ziekelijke passie voor jullie Alfa. Hijis dag en nacht op internet om te kijken of er koopjes zijn voor de Alfa. Vroeger downloadde hij alleen maar SPAM!. Nu zit hij op dit forum. Van mij mag de weer SPAM! downloaden. Kost me geen geld. Ik weet het niet meer hoor, maar kom de volgende meeting wel mee om ervoor te zorgen dat mijn tuin niet vol komt te staan met bumpers en andere onderdelen. Mijn dringende oproep aan alle leden. Verkoop niks aan Jayzen (Michael). Zit dit op mijn werk te typen. Zo gefrustreerd ben ik nu door deze hele club en Alfa gebeuren. Heb Michael dit gemailed met het verzoek om dit op jullie site te plaatsen.
                                      Mensen, ik rij in een Suzuki Alto. Ik heb mijn auto nu 3 jaar en in 3 jaar tijd totaal 440 euro aan onderhoud. Hoef geen foto’s te maken als ik de Alto tussen twee andere auto’s parkeer. Michael maakt met zn mobieltje foto’s van auto’s voor en achter hem. Mocht een van de twee auto’s schade maken, weet hij ze te vinden. Ik bedoel, leven is toch veel te kort om in angst te leven dat iemand een krasje zal maken in je lak. Come on people!
                                      Dit moest ik echt even kwijt. Begrijp me niet verkeerd. Het is een goede vader en een hele lieve vriend, maar zijn passie voor zijn auto is niet gezond. Wilde niemand beledigen, en vraag jullie mijn bericht met een knipoogje te gaan lezen.

Was getekend,
                                      Kristel.

Comment

• Hahahaha, het kan blijkbaar diep zitten

Comment

• Maar wel een worthy one.

Comment

Working...
                                          X