Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cooper T86C met Alfa motor.
Helaas nooit een succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDat is daar als je aan de vaart inslaat op de weg naar de kerk zeker?
Dat is richting wijgmaal, aan de nieuwe pomp van AS-OIL naast dat ding van bouwmaterialen.
Aan de overkant van de Covee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenkerk?
Dat is richting wijgmaal, aan de nieuwe pomp van AS-OIL naast dat ding van bouwmaterialen.
Aan de overkant van de Covee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVoila, genoeg mooie race-75's en toch heb ik hier ooit eens een echt lelijk ding gezien
´t Was ook zo ene ,maar den in straatversie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenJa, die van Wilsele dorp. Als je die straat waar vroeger op de hoek café de welkom was inslaat, daar heb je ook een garage en als je die baan blijft volgen kom je uit aan de kerk.
Als je van op het engels plein vertrekt, rij je langs de Manhattan-studio's, door die bocht, over de verkeersdrempel en juist na die drempel staan altijd een hoop auto's naast elkaar.
daar staat ie tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Cooper T86C met Alfa motor.
ZOT MOOI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenmaar het is niet in een dorp
Als je van op het engels plein vertrekt, rij je langs de Manhattan-studio's, door die bocht, over de verkeersdrempel en juist na die drempel staan altijd een hoop auto's naast elkaar.
daar staat ie tussen.
Beide hun standpunt klopt wel. De wagens staan idd aan de vaartkant. Maar de carosserie waarnaar Jarno verwijst staat zoals sepultura zegt in een zijstraat daarvan die richting de kerk gaat.
maar wat een nutteloze discussie infeite :p
En het is wel dorp => wilsele-dorp :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenmaar het is niet in een dorp
daar staat ie tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten´t Was ook zo ene ,maar den in straatversie.
Comment
-
Die Giulietta is een grijze, heeft roest aan de voorruit en de rechtervoordeur is ook ver heen. De motorkap is van plastic (of is dat standaard) en ziet afgeleeft mat zwart/grijs. De gardebou aan die kant ook. De wielkassen zien er nog goed uit. De carrosserie is nog vrij goed in orde behalve op die punten die ik al genoemd heb. Waanzinnig knappe velgen een mooi stuur en een leuke pookknop , en koplampruitenwissers Alfa logo's ontbreken vooraan en achteraan. In de juiste handen is 'ie nog te redden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDie Giulietta is een grijze, heeft roest aan de voorruit en de rechtervoordeur is ook ver heen. De motorkap is van plastic (of is dat standaard) en ziet afgeleeft mat zwart/grijs. De gardebou aan die kant ook. De wielkassen zien er nog goed uit. De carrosserie is nog vrij goed in orde behalve op die punten die ik al genoemd heb. Waanzinnig knappe velgen een mooi stuur en een leuke pookknop , en koplampruitenwissers Alfa logo's ontbreken vooraan en achteraan. In de juiste handen is 'ie nog te redden denk ik.
ik zag enkel de plastic motorkap, alle emblemen weg en de spullen die nog in de auto lagen
ik kon niet meer inspecteren omdat ik nog moest werken
foto's volgen nog wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenidd.
ik zag enkel de plastic motorkap, alle emblemen weg en de spullen die nog in de auto lagen
ik kon niet meer inspecteren omdat ik nog moest werken
foto's volgen nog wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDat kleingeld en dat visitekaartje van die antiquair op de Mechelsesteenweg waren me ook opgevallen.
knal onder de voorruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtendat kaartje viel me ook meteen op
knal onder de voorruit
Comment
Comment