Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Cooper T86C met Alfa motor.

Helaas nooit een succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
        Dat is daar als je aan de vaart inslaat op de weg naar de kerk zeker?
        kerk?

Dat is richting wijgmaal, aan de nieuwe pomp van AS-OIL naast dat ding van bouwmaterialen.
        Aan de overkant van de Covee

Comment

• Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione at Goodwood

Comment

• Voila, genoeg mooie race-75's en toch heb ik hier ooit eens een echt lelijk ding gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
              kerk?

Dat is richting wijgmaal, aan de nieuwe pomp van AS-OIL naast dat ding van bouwmaterialen.
              Aan de overkant van de Covee
              Ja, die van Wilsele dorp. Als je die straat waar vroeger op de hoek café de welkom was inslaat, daar heb je ook een garage en als je die baan blijft volgen kom je uit aan de kerk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Voila, genoeg mooie race-75's en toch heb ik hier ooit eens een echt lelijk ding gezien

´t Was ook zo ene ,maar den in straatversie.

Comment

Ja, die van Wilsele dorp. Als je die straat waar vroeger op de hoek café de welkom was inslaat, daar heb je ook een garage en als je die baan blijft volgen kom je uit aan de kerk.
                  maar het is niet in een dorp
                  Als je van op het engels plein vertrekt, rij je langs de Manhattan-studio's, door die bocht, over de verkeersdrempel en juist na die drempel staan altijd een hoop auto's naast elkaar.
                  daar staat ie tussen.

Comment

Cooper T86C met Alfa motor.

ZOT MOOI
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Als je van op het engels plein vertrekt, rij je langs de Manhattan-studio's, door die bocht, over de verkeersdrempel en juist na die drempel staan altijd een hoop auto's naast elkaar.
                      daar staat ie tussen.

Beide hun standpunt klopt wel. De wagens staan idd aan de vaartkant. Maar de carosserie waarnaar Jarno verwijst staat zoals sepultura zegt in een zijstraat daarvan die richting de kerk gaat.
                      maar wat een nutteloze discussie infeite :p
                      En het is wel dorp => wilsele-dorp :o
                      2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

daar staat ie tussen.
                        Ah daar.

Comment

• Ik ga eens koekeloeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            ´t Was ook zo ene ,maar den in straatversie.
                            Die andere was echt mottig. Die had een stijle voorbumper zonder luchthapper en die had deze wielkasten niet. Die velgen waren ook wel meen ik mij te herinneren.

Comment

• Die Giulietta is een grijze, heeft roest aan de voorruit en de rechtervoordeur is ook ver heen. De motorkap is van plastic (of is dat standaard) en ziet afgeleeft mat zwart/grijs. De gardebou aan die kant ook. De wielkassen zien er nog goed uit. De carrosserie is nog vrij goed in orde behalve op die punten die ik al genoemd heb. Waanzinnig knappe velgen een mooi stuur en een leuke pookknop , en koplampruitenwissers Alfa logo's ontbreken vooraan en achteraan. In de juiste handen is 'ie nog te redden denk ik.

Comment

Die Giulietta is een grijze, heeft roest aan de voorruit en de rechtervoordeur is ook ver heen. De motorkap is van plastic (of is dat standaard) en ziet afgeleeft mat zwart/grijs. De gardebou aan die kant ook. De wielkassen zien er nog goed uit. De carrosserie is nog vrij goed in orde behalve op die punten die ik al genoemd heb. Waanzinnig knappe velgen een mooi stuur en een leuke pookknop , en koplampruitenwissers Alfa logo's ontbreken vooraan en achteraan. In de juiste handen is 'ie nog te redden denk ik.
                                idd.
                                ik zag enkel de plastic motorkap, alle emblemen weg en de spullen die nog in de auto lagen
                                ik kon niet meer inspecteren omdat ik nog moest werken

foto's volgen nog wel

Comment

idd.
                                  ik zag enkel de plastic motorkap, alle emblemen weg en de spullen die nog in de auto lagen
                                  ik kon niet meer inspecteren omdat ik nog moest werken

foto's volgen nog wel
                                  Dat kleingeld en dat visitekaartje van die antiquair op de Mechelsesteenweg waren me ook opgevallen.

Comment

Dat kleingeld en dat visitekaartje van die antiquair op de Mechelsesteenweg waren me ook opgevallen.
                                    dat kaartje viel me ook meteen op
                                    knal onder de voorruit

Comment

dat kaartje viel me ook meteen op
                                      knal onder de voorruit
                                      Ze zijn die dingen beginnen maken in 77 dus het kan zijn dat hij al antiek is.

Comment

• Hoewel ik denk dat het er een van de 3e serie is door het vele plastic aan de neus.

Comment

• //edit:

zie volgende pagina

Comment

Working...
                                          X