beloofde foto's die ik in de rapte met mn gsm heb genomen:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Niet de mooiste Alfa, maar wel een tofke
Comment
-
Prachtige 147 GTA in het wit metallic (Wat is de exacte benaming van deze kleur?)
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPrachtige 147 GTA in het wit metallic (Wat is de exacte benaming van deze kleur?)
Bianco Nuvola denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPrachtige 147 GTA in het wit metallic (Wat is de exacte benaming van deze kleur?)
Als ik het mij goed herrinner is die kleur "Nuvolaro wit".Ik zal het eens opzoeken voor de zekerheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNiet de mooiste Alfa, maar wel een tofke
Ik weet niet meer veel van die kar...ik weet alleen nog dat met 5 personen in die kar + bagage een bergpas afdalen te veel was voor de remmen
Gelukkig was de handrem er nog
En dan spreken we toch wel van...ff denken...meer dan 14 jaar terug. En toch herinner ik het me
Comment
-
Ik dacht al dat gij iets met 75's had, regelmatig begint gij zo'n beetje te bazelen over een raceversie enzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk dacht al dat gij iets met 75's had, regelmatig begint gij zo'n beetje te bazelen over een raceversie enzo?
Comment
-
Die Giulietta is inderdaad ene van de laatste serie, ik vind hem prachtig zo (met die velgjes en die koplampwissertjes)!
Enig idee van de vraagprijs?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Kheb een vraagje: Is het nog mogelijk als je een Alfa Romeo 159 hebt gekocht en daarna als eens de 159 GTA uitkomt, je 159 te laten veranderen tot een GTA? (alleen motorisch) Of gaat dat veel kosten?
Het zit namelijk zo dat we een 159 gaan bestellen, maar eigenlijk de GTA wilden, maar die komt pas volgen jaar uit en zolang kunnen we nietmeer wachten .
Comment
-
Dat zou ik toch niet aanraden, hoor. Ten eerste gaat dat inderdaad veel geld kosten (zeker omdat je ook versnellingsbak, remmen enz gaat moeten aanpassen), de originele koppeling is bv al amper tegen haar taak opgewassen (zie linkje: http://www.alfaforum.nl/forum/showthread.php?t=4878, om de 8000 km een nieuwe koppeling, en dat met de "gewone" 3.2 V6).
Bovendien gaat dat je restwaarde ook niet ten goede komen, ik denk dat je best de V6 verkoopt en inruilt voor een GTA, zodra die uitkomt...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Ik heb er vorige nacht met Lotuzzz een paar uurtjes zitten op zweten maar we hebben eigenlijk niks gevonden.
Ik heb een tijdje geleden een Alfa GT in het Brera-blauw gezien (Monte Carlo blu) en sindsdien eigenlijk nooit meer. Weet iemand of dit een speciale serie was of heeft deze persoon een "specialleke"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenDie Giulietta is inderdaad ene van de laatste serie, ik vind hem prachtig zo (met die velgjes en die koplampwissertjes)!
Enig idee van de vraagprijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenNiet te koop. De auto is van iemand die op vakantie is. Ik ben net binnen geweest bij die carrossier, ik heb de zaakvoerder gezegd dat hij moest zeggen dat ik er nog 200€ voor wil geven. M.a.w. het zit er niet in dat ik hem ga kunnen kopen. Er stond daar ook een zeldzame Lancia Fulvia berline. Ik heb wel een mooie 33 gezien bij een andere garagist in rotselaar. Maar het is een rode.
nummerplaten erafgevezen tegen diefstal ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenop vakantie??
nummerplaten erafgevezen tegen diefstal ofzo?
Comment
Comment