Binnekort zal ik twee weken rijden met de 159SW van mijn broer. Hier en in het topic testverslagen zal ik mijn bevindingen opschrijven. Verheug me er al op
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWeet je de naam van die kleur?
Lijkt een beetje op het blauw dat ik bedoel maar het is een klein beetje paarser.
ff zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWeet je de naam van die kleur?
Lijkt een beetje op het blauw dat ik bedoel maar het is een klein beetje paarser.
Op de site van Alfa Belgio vind je nog meer catalogi .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk ben jaloers op jou archief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenstop daarmee . Pffff ik wil een oude alfa!.... als ik nu nog eens geld had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenNee, dat is het zeker niet want dat heb ik al irl in de showroom gezien en dat is te donker.
BTW jongens : Een oude Alfa is soms ook niet alles .
Gisteren onderweg in de file flink mottig geworden van benzinedampen en Manu rook niets .
Vandaag blijkt dat de Novanta benzine spuit .
Weeral kosten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie zou ik nog wel zien zitten eigenlijk
Inderdaad een mooi ding .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenWil jij dan per sé een FWD ?
Inderdaad een mooi ding .
Zolang ik een Duitse RWD heb mag er eender wat bijkomen zolang het maar mooi is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenBTW jongens : Een oude Alfa is soms ook niet alles .
Gisteren onderweg in de file flink mottig geworden van benzinedampen en Manu rook niets .
Vandaag blijkt dat de Novanta benzine spuit .
Weeral kosten .
btw laatste tijd veel aan het oefenen voor mijn praktijk-examen met de 166, wat dus wil zeggen dat ik zéér goed moet opletten met mijn snelheid, nu vandaag nog eens gaan rijden met de peugeot 307 1.4hdi van opa, plankgas optrekken om vlot mee te kunnen met het verkeer
pffff pk's wennen veel te vlug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Comment
Comment