Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet was het Montecarlo blauw maar nu is het nog uitvissen of het om een speciale reeks ging in de GT waar die kleur bij verkrijgbaar was.
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenSpijtige zaak. Waar zit het probleem?
Probleem : We hebben even geen tijd om het zelf op te lossen wegens Gentse feesten voor de deur en de garagist zit ergens in Oostenrijk .
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOp het rode biesje na is die extreem geil.
Zo , en nu nog wat werken .
Comment
-
Comment
-
Toen ik een jaar of 8 was, had ik een klasgenootje waar ze thuis met zo'n rode reden. We zaten constant over ons vader's auto's op te scheppen
'k Was soms wel jaloers op dat brommende boxertje!
Comment
-
KC nog wat kleurenzot maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenéén van deze blauwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAwel, daar lijkt het nog harder op dan op dat van de Brera.
Edit: die is machtig by the way
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
Kaiser liet me gisteren ook een rode met zwarte velgen zien. Op zich mooi, maar een standaardversie (enfin, OEM) komt precies toch beter tot z'n recht.
Comment
-
-
De afgelopen dagen weer veel te veel gezien dat mij veel te veel aanstaat
Om te beginnen is de 159 van m'n nonkel nog niet geleverd, want toen hij hem vorig weekend ging afhalen zag hij een 159 Ti in de showroom en zijn wagen interesseerde hem niet meer veel Helaas zal er geen 159 Ti komen want blijkbaar zit er daar 19" onder en die banden komen veel en veel te duur uit voor de leasemaatschappij Naar andere oplossingen gezocht met de verkoper (hier wss ook lid op het forum...?) maar die zijn niet gevonden. Zeer jammer, hij loopt er mottig van rond en ik ook Normaal gaat 'ie dit weekend zijn 'gewone' 159 gaan afhalen en na de vakantie laten chippen bij Heinz. Maar ik denk dat ik hem zal overhalen om naar Squadra Tuning te gaan, 'k heb daar persoonlijk toch iets meer vertrouwen in.
Dinsdagavond dan zag ik ook een 147 MkI die gewoon geparkeerd stond langs de straat. Dus ik ff gaan kijken met de gedachte 'die kan toch niet mooier zijn dan de mijne want ik zit hier in het marginale Luik waar closjards spontaan tegen je beginnen te praten als je frieten zit te eten'.
Niet dus. 't Was ook een distinctive met hetzelfde leer als ik heb. Alleen had hij de Ti zetels van de Mk2 Fak fak fak, dat was zo lekker Ik had vroeger als eens geïnformeerd maar dat kost belachelijk veel bij Alfa. Maar als je het ziet LEKKERHEID
Grmbl
Dan op weg naar Francorchamps kwamen we 2 Britten tegen die aan een vrij deftig tempo aangereden kwamen maar eenmaal bij ons bleven ze hangen. Dan een heel stuk samen gereden. Een Alfa GT, een Brera V6 en een 156 Ti on the road Genieten geblazen
Op Francorchamps en gisteren op Zolder ook nog wat lekkers gezien, dus enkele foto's
Last edited by zwoemba; 13/07/2007, 12:22.
Comment
Comment