Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Ik zou hem als tweede wagen nemen natuurlijk.

Zolang ik een Duitse RWD heb mag er eender wat bijkomen zolang het maar mooi is.
    Doen! Ik kan hem toch niet betalen.

Comment

• Comment

• Op het rode biesje na is die extreem geil.

Comment

Het was het Montecarlo blauw maar nu is het nog uitvissen of het om een speciale reeks ging in de GT waar die kleur bij verkrijgbaar was.
          Ik denk dat je met een voldoende dosis flappen en geduld sowieso een Brerakleur op een GT kan krijgen .

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
          Spijtige zaak. Waar zit het probleem?
          We vermoeden dat er een lek in de retourleiding van de benzine zit .

Probleem : We hebben even geen tijd om het zelf op te lossen wegens Gentse feesten voor de deur en de garagist zit ergens in Oostenrijk .

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Op het rode biesje na is die extreem geil.
          Jij gaat een zwaar erotische dag beleven op 5 augustus .

Zo , en nu nog wat werken .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• 10 dagen Gentse feesten,ik heb een plaatsje nodig om te recuperen Kristal
            10 days of eskimo kan ik me nog levendig voorstellen

probleemtip,desnoods kan je ff een slangeklem(dicht) op de retour zetten Kristal,maak je handjes maar eens vuil
            Last edited by ; 12/07/2007, 23:02.

Comment

• Toen ik een jaar of 8 was, had ik een klasgenootje waar ze thuis met zo'n rode reden. We zaten constant over ons vader's auto's op te scheppen

'k Was soms wel jaloers op dat brommende boxertje!
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• KC nog wat kleurenzot maken

Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Awel, daar lijkt het nog harder op dan op dat van de Brera.

Edit: die is machtig by the way

Comment

• Comment

• één van deze blauwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                        één van deze blauwen?

Die stelde Thomas gisteren ook voor maar dit lijkt iets te non-metallic.

Comment

Awel, daar lijkt het nog harder op dan op dat van de Brera.

Edit: die is machtig by the way
                          Maar ziet die body-roll

Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

Kaiser liet me gisteren ook een rode met zwarte velgen zien. Op zich mooi, maar een standaardversie (enfin, OEM) komt precies toch beter tot z'n recht.
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik denk dat het dezelfde was. Deze is ook een Autodelta denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ziet da gat

Sorry, inside joke

Comment

• Da's de Autodelta GT 3.2 Super Evo van de Alfa importeur in Dubai.

Comment

• De afgelopen dagen weer veel te veel gezien dat mij veel te veel aanstaat

Om te beginnen is de 159 van m'n nonkel nog niet geleverd, want toen hij hem vorig weekend ging afhalen zag hij een 159 Ti in de showroom en zijn wagen interesseerde hem niet meer veel Helaas zal er geen 159 Ti komen want blijkbaar zit er daar 19" onder en die banden komen veel en veel te duur uit voor de leasemaatschappij Naar andere oplossingen gezocht met de verkoper (hier wss ook lid op het forum...?) maar die zijn niet gevonden. Zeer jammer, hij loopt er mottig van rond en ik ook Normaal gaat 'ie dit weekend zijn 'gewone' 159 gaan afhalen en na de vakantie laten chippen bij Heinz. Maar ik denk dat ik hem zal overhalen om naar Squadra Tuning te gaan, 'k heb daar persoonlijk toch iets meer vertrouwen in.

Dinsdagavond dan zag ik ook een 147 MkI die gewoon geparkeerd stond langs de straat. Dus ik ff gaan kijken met de gedachte 'die kan toch niet mooier zijn dan de mijne want ik zit hier in het marginale Luik waar closjards spontaan tegen je beginnen te praten als je frieten zit te eten'.

Niet dus. 't Was ook een distinctive met hetzelfde leer als ik heb. Alleen had hij de Ti zetels van de Mk2 Fak fak fak, dat was zo lekker Ik had vroeger als eens geïnformeerd maar dat kost belachelijk veel bij Alfa. Maar als je het ziet LEKKERHEID

Grmbl

Dan op weg naar Francorchamps kwamen we 2 Britten tegen die aan een vrij deftig tempo aangereden kwamen maar eenmaal bij ons bleven ze hangen. Dan een heel stuk samen gereden. Een Alfa GT, een Brera V6 en een 156 Ti on the road Genieten geblazen

Op Francorchamps en gisteren op Zolder ook nog wat lekkers gezien, dus enkele foto's

Last edited by zwoemba; 13/07/2007, 12:22.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X