Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenWeer iets bijgeleerd. Toch vreemd dat ze soms zeggen dat VW het concept van de hatchback hebben uitgevonden met de Golf.
Comment
-
De 147 is weer aan het bokken
Startte net de motor en hoor ik een ratel die ik nog nooit gehoord heb. Als ik goed luister komt hij uit het motorblok zelf en naarmate het toerental stijgt wordt de ratel ook erger. 'k Had al gelezen dat het misschien de aircopomp zou kunnen zijn maar dat is het niet
Verder stond m'n kilometerteller weer te pinken en m'n koffer zogezegd open, ma bon... contact ff afleggen, opnieuw aanleggen en da's opgelost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenis die distributieriem nog goed? laat die echt op tijd vervangen hé
Edith zegt al 75450 kmLast edited by zwoemba; 18/07/2007, 14:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMerci voor de complimenten gasten
Normaal heb ik binnen een dag of 10 m'n definitief rijbewijs, dan kan het feest echt beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenRiemen zijn vervangen aan 50 000 en ik denk dat ik er nu een 73 000 heb... Dat moet toch nog in orde zijn?
Edith zegt al 75450 km
de 147 van Nuvolati tikte bij koudstart ook wel ff, 't was een dieseltje precies
Maar na een paar seconden was dit wel over....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenRiemen zijn vervangen aan 50 000 en ik denk dat ik er nu een 73 000 heb... Dat moet toch nog in orde zijn?
Edith zegt al 75450 km
Dat geratel kan wel eens de nokkenasversteller zijn (voor zover er eentje opzit, ik ben niet zeker bij de 1.6 105 pk), als die verslijt krijg je een soort dieselratel, en om die te vervangen moet de distributieriem er wel af, dus best tegelijkertijd laten doen...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk BerichtenDe John heeft er de vaart lekker inzitten precies David
helaas kon ik niet aanwezig zijn door tijdgebrek(die 75 ers toch)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenLangs de Meensesteenweg van Roeselare richting Beitem,net voorbij frituur de Zilverberg aan de rechterkant.
Vandaag stond hij er nog.
Moest je hem kopen dan wil ik een testritje doen.
en terwijl ik daar ben een frietje eten
testrit genoteerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenVetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDe 147 is weer aan het bokken
Startte net de motor en hoor ik een ratel die ik nog nooit gehoord heb. Als ik goed luister komt hij uit het motorblok zelf en naarmate het toerental stijgt wordt de ratel ook erger. 'k Had al gelezen dat het misschien de aircopomp zou kunnen zijn maar dat is het niet
Verder stond m'n kilometerteller weer te pinken en m'n koffer zogezegd open, ma bon... contact ff afleggen, opnieuw aanleggen en da's opgelostOorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtendas nog goed...
de 147 van Nuvolati tikte bij koudstart ook wel ff, 't was een dieseltje precies
Maar na een paar seconden was dit wel over....
Fout of slijtage van/in de nokkenasversteller.
Als de nokkenasversteller van een TS kapot is, klinkt de motor als een diesel. Kan bij koudstart gewoon komen omdat er nog niet voldoende oliedruk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Waarom zijn er zo weinig foto's van Novanta's en 116 Giulietta's te vinden op het net?
voor de 116:
guilletta 2.0 Turbo Autodelta
Comment
Comment