Ik zou die Delta toch ook kopen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk BerichtenHehe,daar durf ik niet komen Kristal
de beste man is pas hiergeweest,dus volgende keer ik daar
dus 75 te koop gezien--- jef75 bellen
Kom je nu volgende zondag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenmmm,ik ben uitgenodigd op Spa Kristal,ik weet niet wat ik moet doen...
Kies maar de dag zelf en als je het waagt om naar Spa te rijden , dan moet je verplicht massa's foto's nemen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenmaar ik ben jouw uitnodiging ook niet vergeten Kristal,ik denk er serieus over na
Als het dan niet lukt , wie weet het SS ...
Merci trouwens .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtennee met de delta is gefriemeld,meer zeg ik er niet over.
Comment
-
dat is idd spijtig sepeltura,de delta ziet er goed uit,maarrrr.
naar deze 75 ben ik vandaag wezen kijken,ziet er op de foto heel goed uit,maar na een 75 inspectie van mijn kant(voor deze was het een slopersinspectie,dus met 1 oog )
heb ik hem laten staan,en voor een sloper wil dat al iets zeggen.
ivm een alfa 75 maakt niemand me nog iets wijs
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenMijn ultieme Montreal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenmmm,ik ben uitgenodigd op Spa Kristal,ik weet niet wat ik moet doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls je er zo een vindt maak ik er zelfs een renteloze lening van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWeeral vocht in de behuizing van m'n pinkers
Beetje meer in het zonneken zetten .
BTW : Weet jij nu al zeker hoe en met wie je afkomt zondag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenBTW : Weet jij nu al zeker hoe en met wie je afkomt zondag ?
En als ik kom zal Timo wss meekomen want E. is op reis
Comment
Comment