Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou die Delta toch ook kopen.

Comment

• nee met de delta is gefriemeld,meer zeg ik er niet over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
        Hehe,daar durf ik niet komen Kristal

de beste man is pas hiergeweest,dus volgende keer ik daar

dus 75 te koop gezien--- jef75 bellen
        Het is genoteerd .

Kom je nu volgende zondag ?
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• mmm,ik ben uitgenodigd op Spa Kristal,ik weet niet wat ik moet doen...

Comment

mmm,ik ben uitgenodigd op Spa Kristal,ik weet niet wat ik moet doen...
            Dedju Jef , ik heb het me eerlijk gezegd ook pas later gerealiseerd ... Adac dus met Alfa Challenge .

Kies maar de dag zelf en als je het waagt om naar Spa te rijden , dan moet je verplicht massa's foto's nemen .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• maar ik ben jouw uitnodiging ook niet vergeten Kristal,ik denk er serieus over na

Comment

maar ik ben jouw uitnodiging ook niet vergeten Kristal,ik denk er serieus over na
                Dat weet ik wel Jef . Want het wordt tijd dat we mekaar eens irl ontmoeten . Ik hou wel van mannen van Geel .

Als het dan niet lukt , wie weet het SS ...

Merci trouwens .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• je weet toch dat de kerels van geel wat gek zijn Kristal

maar ik niet he,ik ben braaf en doe normaal

Comment

nee met de delta is gefriemeld,meer zeg ik er niet over.
                    Spijtig.

Comment

• dat is idd spijtig sepeltura,de delta ziet er goed uit,maarrrr.
                      naar deze 75 ben ik vandaag wezen kijken,ziet er op de foto heel goed uit,maar na een 75 inspectie van mijn kant(voor deze was het een slopersinspectie,dus met 1 oog )
                      heb ik hem laten staan,en voor een sloper wil dat al iets zeggen.
                      ivm een alfa 75 maakt niemand me nog iets wijs

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• edit: spijtige zaak

Comment

• maar als ik kijk,heb jij ondertussen ook een Italiaan,en wat voor een
                          dat is net zo als ik in het begin,ik moest en zal iets apart hebben en dat was een 33.
                          daar heb ik respect voor sepultura

Comment

• Ik volg inderdaad niet graag de meute. Ik zou ook graag een 75 hebben binnen een paar jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                              Mijn ultieme Montreal.
                              Als je er zo een vindt maak ik er zelfs een renteloze lening van

Comment

mmm,ik ben uitgenodigd op Spa Kristal,ik weet niet wat ik moet doen...
                                Spa? Spa? Niks Spa, Gent verdoeme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Als je er zo een vindt maak ik er zelfs een renteloze lening van
                                  Ik geloof dat je voor een slecht exemplaar al 10.000 € mag dokken. Een goede meer als het dubbele.

Comment

• Weeral vocht in de behuizing van m'n pinkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                      Weeral vocht in de behuizing van m'n pinkers
                                      Het is dus een echte Alfa .

Beetje meer in het zonneken zetten .

BTW : Weet jij nu al zeker hoe en met wie je afkomt zondag ?
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Klik hier

Zo knap

Maar wat is dat met de bestuurderzetel?!

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                          BTW : Weet jij nu al zeker hoe en met wie je afkomt zondag ?
                                          Vanavond er nog eens over beginnnen...

En als ik kom zal Timo wss meekomen want E. is op reis

Comment

Working...
                                          X