Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    Klik hier

Zo knap

Maar wat is dat met de bestuurderzetel?!

ARGH

ARGH

ARGH

Oh

Da's perfect zoals ik hem wilde

Die zetel is idd wel niet 100%... en de prijs ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Vanavond er nog eens over beginnnen...

En als ik kom zal Timo wss meekomen want E. is op reis
      Jammer dat mijn schoondochter op reis is . Maar met Timo en ik ook al tevreden .

Zorg maar dat je erbij bent .
      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• donderdag in knokke wat gaan rondwandelen gewapend met de camera (net als woensdag....en dinsdag ook ), het begon stilletjesaan tijd te worden om terug weg te gaan( ) kwam er een ferrari 612 doorgereden......dus tijdens het doorwandelen een beetje aan het dromen van dat italiaanse volbloed. Wil een zijstraat oversteken en zie in mij ooghoek iets tegen "redelijke" snelheid en met een "redelijk" geluid aangereden komen.... een zilveren monty..mijn reactie: . die kar zag er zaaaaaaaaaaalig uit.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• ook reed Knokke vol met de "official shuttles" van "the royal tennis club", een aantal 159 1.9jtd's en 1(?) alfa gt Q2.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• voila een slopertje,wat deze sloper bijzonder maakt is het spaghetti-spruitstuk,wat wel een pk of 40 meer is bij de TS en natuurlijk de TS motor.

sloopwerken zijn volop aan de gang

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Godverdomme, stomme kutalfa.

M'n broer was weg met het jtd-krel. Plots belt hij me, die kar schokt, komt niet vooruit, en rookt als een gek.
                Ik tot bij hem gereden, en even gecheckt wat het zou kunnen zijn. Ik start, revv de motor even, en hoor het al meteen: turboslang eraf.
                En inderdaad, de slang van de turbo naar de intercooler hing los.

Ok, no problem, dacht ik, we rijden rustig naar huis. Maar onderweg merk ik een sterk verbrande geur, tussen de dikke roetuitstoot.

Ik vrees dus het ergste, en dat de lagering van de turbo het heeft begeven. Morgen ga'k de buis er terug ophangen, en dan zie ik wel verder.

Wat een gezeik.

Comment

• een beetje respect voor kutalfa zou op zen plaats zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Godverdomme, stomme kutalfa.

M'n broer was weg met het jtd-krel. Plots belt hij me, die kar schokt, komt niet vooruit, en rookt als een gek.
                    Ik tot bij hem gereden, en even gecheckt wat het zou kunnen zijn. Ik start, revv de motor even, en hoor het al meteen: turboslang eraf.
                    En inderdaad, de slang van de turbo naar de intercooler hing los.

Ok, no problem, dacht ik, we rijden rustig naar huis. Maar onderweg merk ik een sterk verbrande geur, tussen de dikke roetuitstoot.

Ik vrees dus het ergste, en dat de lagering van de turbo het heeft begeven. Morgen ga'k de buis er terug ophangen, en dan zie ik wel verder.

Wat een gezeik.
                    Niet gedacht dat zo'n losgekomen slang zoveel schade kan toebrengen

Comment

• tja,die turbo gaat volledig naar de kut zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                        een beetje respect voor kutalfa zou op zen plaats zijn

Fuck respect.

Die jtd buchtkar heeft zich nog geen enkele keer bewezen, en is sinds dag één al een probleemkar.

Dan is die zogezegde 'onbetrouwbare' TS Selespeed een pak betrouwbaarder.

Comment

• mja,eigenlijk hoef ik me niet druk te maken,want het is geen alfa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Niet gedacht dat zo'n losgekomen slang zoveel schade kan toebrengen

Ik denk dat door het loskomen van de drukslang het toerental van de turbo onbegrenst oploopt, en daardoor de turbo kapotdraait.

Ik hoop dat ik mis ben, maar aan het geluid van de turbo te horen, klinkt 'ie niet echt gezond.

Morgen zie ik wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                              mja,eigenlijk hoef ik me niet druk te maken,want het is geen alfa

Die andere ook niet.

Comment

Fuck respect.

Die jtd buchtkar heeft zich nog geen enkele keer bewezen, en is sinds dag één al een probleemkar.

Dan is die zogezegde 'onbetrouwbare' TS Selespeed een pak betrouwbaarder.
                                Ach kom...Stiekem vind je die wel iets hebben hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Ach kom...Stiekem vind je die wel iets hebben hé

Baja, het ding rijdt niet slecht...

Maar tis gewoon nogal een let-down nu 'ie het (weer) 'begeeft'....

Achja... tis een alfa, zeker.

Comment

Die andere ook niet.
                                    die selespeed is ook te fiat ja

Comment

• Fiats zijn vet geil

Comment

• zeker weten zo n abarthje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Fiats zijn vet geil

Eigelijk wel.

Comment

Working...
                                          X