Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren met een NAGELnieuwe (160km op de teller) Liparigrijze 147 1.9jtd 120 gereden.
    Moet waarschijnlijk nog ferm loskomen die motor, want dat kwam eigelijk amper vooruit. Normaal vertrekken in eerste bleek zeer moeilijk (schiet direct naar 2000 toeren), en de koppeling grijpt al aan na een mm ofzo... tricky. Voorts kwam de bak rond het stuur (waar hendels inzitten) al open, rubbertje uit pinkerhendel komt eruit en is er niet meer terug in te steken, bleke plek op de lak rechts (was al), witte (verf?) plekken op hendel zetel voor achteraan te gaan zitten, remlichten werkten niet, barst in voorruit die volgens hem nog niet was en verkeerde matjes geleverd (ik denk van een 159.

Hij heeft hem een paar dagen en is er zelf al op aan het vloeken

rare pedalenopstelling trouwens. Die bult rechts van de gaspedaal is irritant zei hij, en idd, das wel wat 'wennen'. Ook vrij plat opgestelde pedalen (als in een camion)

Voor de rest een prachtig bakje

Comment

• Alfa.

Comment

• En hij het maar niet begrijpen toen ik zei "kerel, das nen alfa... dat IS nu eenmaal zo"

Comment

• Mja oké... dit is nu wel wat 'extreem'...

Zelfs IK zou dit niet pikken...

Comment

• ja tzou niet mogen, maar die zaken gelijk dat bakje dat open komt, en dat rubbertje... tja dan gaat hij nog veel in de garage staan zei ik.

Comment

• Ook hier maar even de fotolinkjes van afgelopen zondag plaatsen .

Michel

Marco

BOR en BOR

Anke

DeBATjes

Theo

Hans

Frank
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Alfafielen !

Zie ff mijn topic : "alfaholics onderdelen alfa romeo"

Grtz !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL&GTA Bekijk Berichten
                  Alfafielen !

Zie ff mijn topic : "alfaholics onderdelen alfa romeo"

Grtz !
                  Net bevoorraad , maar zet je oproep zeker ook eens hier .

Je had nummer 107 kunnen zijn gisteren .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Kheb gisteren ''foto's" ontvangen van een brera die uitkomt, maar een exclusieve, met V8 motor in... wordt dit de motor van de competizione? hij is nog stoerder gemaakt ook.. mss een soort Ti versie? voorlopig wist de verkoper er nog niet veel op te zeggen, enkel dat het maatwerk wordt...

Comment

• een Brera Ti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                        een Brera Ti

Ik doe m'n best om foto's te posten. al zal dat eerder vanavond zijn. ben aan het werken nu, vandaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                          Net bevoorraad , maar zet je oproep zeker ook eens hier .

Je had nummer 107 kunnen zijn gisteren .

voila sé !

Alfa people,

Eind september ga ik wederom naar Alfaholics uk: http://www.alfaholics.com om verschillende onderdelen
                          op te halen om mijn eigen alfa’s wat op te smukken en een GTA replica klaar te stomen zodat ik Max in de toekomst het leven moeilijk kan maken op menig circuit !:-)

Ik huur hiervoor zoals gebruikelijk een grote bestelwagen en zou graag wat kosten recupureren
                          Daarom voor ieder wie onderdelen nodig heeft een interessant voorstel;

Laat me even weten welke onderdelen je graag zou willen bestellen bij
                          Alfaholics en ik geef je een reply met de marginale kost om het naar België
                          mee te nemen.
                          Alfholics is bekend om zijn exclusieve race parts, know how en super
                          correcte service..maar ook bijvoorbeeld hun alu GTA replica velgen in zowel
                          14” als recentelijk 15” zijn subliem onder jouw bertone.
                          De velgen zijn ook de lichtste in hun soort ( +/- 2.5 kg lichter als vb de
                          “Heinbrand” velgen ).

Mocht je de taal niet machtig zijn, wil ik je eventueel helpen in de
                          communicatie.
                          Let wel, de betaling van de onderdelen en prijsafspraken doe je met
                          Alfaholics, Max laat mij dan wel tijdig weten wie wat heeft voldaan, en
                          enkel die onderdelen breng ik mee natuurlijk.

Je mag me mailen op onbekend_p@hotmail.com of hier op het forum je vragen
                          lanceren, ik kan je desnoods bijstaan met raad ivm bertones en gta’s.

Je zal de onderdelen kunnen ophalen in Antwerpen of Brussel, of ik bekijk
                          een andere mogelijkheid om ergens een geografisch punt te bepalen aan de
                          hand van wie wat zal bestellen en hun respectievelijke woonplaats.

Van 12 tot 31 augustus ben ik echter op vakantie, en kan enkel daarvoor of daarna je
                          vragen beantwoorden.

Laat maar weten !

GR

Comment

• oei, ze zijn te klein om hier te plaatsen... :s
                            Last edited by ; 09/08/2007, 16:59.

Comment

• Weet iemand welke Alfa dit is?

Comment

• Een Giulia Bertone.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

zalig!

Comment

• Handrem vergeten

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• *zucht*

Borduurschade

Comment

• 11111
                                          Oorspronkelijk geplaatst door CSL&GTA Bekijk Berichten
                                          voila sé !

Alfa people,

Eind september ga ik wederom naar Alfaholics uk: http://www.alfaholics.com om verschillende onderdelen
                                          op te halen om mijn eigen alfa’s wat op te smukken en een GTA replica klaar te stomen zodat ik Max in de toekomst het leven moeilijk kan maken op menig circuit !:-)

Ik huur hiervoor zoals gebruikelijk een grote bestelwagen en zou graag wat kosten recupureren
                                          Daarom voor ieder wie onderdelen nodig heeft een interessant voorstel;

Laat me even weten welke onderdelen je graag zou willen bestellen bij
                                          Alfaholics en ik geef je een reply met de marginale kost om het naar België
                                          mee te nemen.
                                          Alfholics is bekend om zijn exclusieve race parts, know how en super
                                          correcte service..maar ook bijvoorbeeld hun alu GTA replica velgen in zowel
                                          14” als recentelijk 15” zijn subliem onder jouw bertone.
                                          De velgen zijn ook de lichtste in hun soort ( +/- 2.5 kg lichter als vb de
                                          “Heinbrand” velgen ).

Mocht je de taal niet machtig zijn, wil ik je eventueel helpen in de
                                          communicatie.
                                          Let wel, de betaling van de onderdelen en prijsafspraken doe je met
                                          Alfaholics, Max laat mij dan wel tijdig weten wie wat heeft voldaan, en
                                          enkel die onderdelen breng ik mee natuurlijk.

Je mag me mailen op onbekend_p@hotmail.com of hier op het forum je vragen
                                          lanceren, ik kan je desnoods bijstaan met raad ivm bertones en gta’s.

Je zal de onderdelen kunnen ophalen in Antwerpen of Brussel, of ik bekijk
                                          een andere mogelijkheid om ergens een geografisch punt te bepalen aan de
                                          hand van wie wat zal bestellen en hun respectievelijke woonplaats.

Van 12 tot 31 augustus ben ik echter op vakantie, en kan enkel daarvoor of daarna je
                                          vragen beantwoorden.

Laat maar weten !

GR

Comment

Working...
                                          X