Gisteren met een NAGELnieuwe (160km op de teller) Liparigrijze 147 1.9jtd 120 gereden.
Moet waarschijnlijk nog ferm loskomen die motor, want dat kwam eigelijk amper vooruit. Normaal vertrekken in eerste bleek zeer moeilijk (schiet direct naar 2000 toeren), en de koppeling grijpt al aan na een mm ofzo... tricky. Voorts kwam de bak rond het stuur (waar hendels inzitten) al open, rubbertje uit pinkerhendel komt eruit en is er niet meer terug in te steken, bleke plek op de lak rechts (was al), witte (verf?) plekken op hendel zetel voor achteraan te gaan zitten, remlichten werkten niet, barst in voorruit die volgens hem nog niet was en verkeerde matjes geleverd (ik denk van een 159.
Hij heeft hem een paar dagen en is er zelf al op aan het vloeken
rare pedalenopstelling trouwens. Die bult rechts van de gaspedaal is irritant zei hij, en idd, das wel wat 'wennen'. Ook vrij plat opgestelde pedalen (als in een camion)
Voor de rest een prachtig bakje
Moet waarschijnlijk nog ferm loskomen die motor, want dat kwam eigelijk amper vooruit. Normaal vertrekken in eerste bleek zeer moeilijk (schiet direct naar 2000 toeren), en de koppeling grijpt al aan na een mm ofzo... tricky. Voorts kwam de bak rond het stuur (waar hendels inzitten) al open, rubbertje uit pinkerhendel komt eruit en is er niet meer terug in te steken, bleke plek op de lak rechts (was al), witte (verf?) plekken op hendel zetel voor achteraan te gaan zitten, remlichten werkten niet, barst in voorruit die volgens hem nog niet was en verkeerde matjes geleverd (ik denk van een 159.
Hij heeft hem een paar dagen en is er zelf al op aan het vloeken
rare pedalenopstelling trouwens. Die bult rechts van de gaspedaal is irritant zei hij, en idd, das wel wat 'wennen'. Ook vrij plat opgestelde pedalen (als in een camion)
Voor de rest een prachtig bakje
Comment