Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWaar staat die?
Vooral die 2e kas lijkt interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenWat hebben we vandaag geleerd?
Alfa's
spiders
=> alfa spiders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGodver....
En kijkt hé, al ik gedaan heb met examens, zijn er plots geen meetingskes meer.
WIE ZIJN SCHULD IS DAT?
Vergeet die herexamens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenEn stop dan nog wat leuke mensen in die Spiders en je hebt een geslaagde middag
Comment
-
-
Juist opgemerkt bij de zoekertjes op de VAS-site.
Oorspronkelijk geplaatst door VAS-siteTE KOOP:
Alfa-Romeo GT V6 25OO cc Bwj.1982 68.000 Km;Rood ,ideaal voor
opbouw rallywagen voor historiek 0497 443105 erik.lefevre@skynet.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenEn stop dan nog wat leuke mensen in die Spiders en je hebt een geslaagde middag
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenKristal was hilarisch achterin de spider bij deze is dus bewezen dat daar toch iemand in kan
Merci Sjoe .
En het was inderdaad lekker knus .
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenZit jij niet met je hoofd door de kap als die dicht is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenZit jij niet met je hoofd door de kap als die dicht is?
Ik had dat ook gedacht , maar op de terugweg begon het ( helaas ) te regenen en toen bleek dat ik nog meer plaats had . Maar comfortabel was het alleszinds niet .
Om uit te stappen moest de kap wel weer weg .
Comment
-
Comment