Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    *veegt kwijl weer van zijn cursus boekhouden af*
    dikke 156, waarom wilt ge hem eigenlijk absoluut verkopen? Ahja, zijn uw velgen nu al verkocht?
    Ik ga me een oude diesel break kopen waarschijnlijk. (die iets goedkoper is)
    Want als student begint auto+verzekering+onderhoud+dieselkosten enz wat teveel op te lopen van de Alfa. (en er is meer in het (studenten)leven dan een auto alleen )

Comment

• Morgen is het weer zover : SSAR .

Nog even wat beelden van vorig jaar in Zandvoort .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Een uitbrekende achterkant heb je enkel als je gas lost of remt in een bocht.

Ik heb hier nooit problemen mee, de 147 vind ik uiterst mooi 'doseerbaar' in de hoeveelheid overstuur of onderstuur dat je hebt. De 156 is een ander verhaal.

Maar normaal gezien zou uw ESP wel moeten ingrijpen... niet?

(of zit dat niet op de 1.6?)
            Nope, underpowered

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Nope, underpowered
              Ik zat gisteren in mijne luie zetel, de Apple TV opgezet en op YouTube gezocht naar "Alfa"...

Zwoemba speeding on big screen TV!

edith, ok, je moet weten dat lang niet alle YouTube filmpjes via Apple TV beschikbaar zijn, maar die van Zwoemba dus wel.

Comment

• :thumbsup:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Ik zat gisteren in mijne luie zetel, de Apple TV opgezet en op YouTube gezocht naar "Alfa"...

Zwoemba speeding on big screen TV!

edith, ok, je moet weten dat lang niet alle YouTube filmpjes via Apple TV beschikbaar zijn, maar die van Zwoemba dus wel.

Alfa en Apple =

Best teleurstellend filmpje hé

Comment

• Comment

• Comment

• Echt sjieke foto.

Comment

• Jammer van de kleur.

Heerlijke velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• parelmoerwit
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• perfecte 166!
                                3.0 v6, sportivo interieur (zwart leder), verlaagd, uitlaten....zalig
                                maar die velgen!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  perfecte 166!
                                  3.0 v6, sportivo interieur (zwart leder), verlaagd, uitlaten....zalig
                                  maar die velgen!

De velgen zijn inderdaad aarslelijk !!!
                                  Kheb nog even een vraagje voor de Alfalovalovers . Wat zouden jullie : nu een 159 3.2 Sw Ti kopen of in 2009 de eerste 169 in België? We hebben nu een 166 met +/- 130.000 km op iets meer dan 2,5 jaar. Maar blijven doorrijden tot de 169 uit is?? Post er maar op los. Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Kheb nog even een vraagje voor de Alfalovalovers . Wat zouden jullie : nu een 159 3.2 Sw Ti kopen of in 2009 de eerste 169 in België? We hebben nu een 166 met +/- 130.000 km op iets meer dan 2,5 jaar. Maar blijven doorrijden tot de 169 uit is?? Post er maar op los. Alvast bedankt.
                                    Ik zou wachten, in alle geval tot de 159 zijn dieet achter de rug heeft (volgens verschillende bronnen verliest hij begin 2008 een honderdtal kilo, door het gebruik van lichter en even sterk staal), en aangezien het dan nog maar een jaartje wachten is tot de 169, zou ik ineens voor de 169 gaan . Sowieso houdt jullie 166 het nog wel uit tot dan.

Bronnen dieetkuur 159:
                                    Iedereen is het er denk ik wel over eens dat de Alfa Romeo 159 en Brera prachtige auto’s zijn, het enige wat er misschien op aan te merken valt is dat ze een tikkie zwaarder zijn dan de concurrentie. En dat was vooral goed te merken bij de vierwielaangedreven Q4 modellen. De eerste versie van […]

http://www.italiaspeed.info/index.ph...opic=1814&st=0
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                      Ik zou wachten, in alle geval tot de 159 zijn dieet achter de rug heeft (volgens verschillende bronnen verliest hij begin 2008 een honderdtal kilo, door het gebruik van lichter en even sterk staal), en aangezien het dan nog maar een jaartje wachten is tot de 169, zou ik ineens voor de 169 gaan . Sowieso houdt jullie 166 het nog wel uit tot dan.

Bronnen dieetkuur 159:
                                      Iedereen is het er denk ik wel over eens dat de Alfa Romeo 159 en Brera prachtige auto’s zijn, het enige wat er misschien op aan te merken valt is dat ze een tikkie zwaarder zijn dan de concurrentie. En dat was vooral goed te merken bij de vierwielaangedreven Q4 modellen. De eerste versie van […]

http://www.italiaspeed.info/index.ph...opic=1814&st=0
                                      Ja klopt, heb ik ook gelezen. Het is alleen te hopen dat de 169 er daadwerkelijk in 2009 gaat komen en liefst begin 2009... We gaan het nog eens in andere garage gaan navragen wnr die uiteindelijk gaat uitkomen!

Comment

• GT

Link

Ik wil eentje
                                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Alfa en Apple =

Best teleurstellend filmpje hé
                                          Ik denk dat Rabbit en ikzelf meespelen in doe films

Comment

Working...
                                          X