Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ne 75 is standaard meestal het mooiste, of eventueel ander velgen (wel "oud-uitziende-velgen") en gewoon wat lager
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      15w40?

zoop die kar olie mss?
      Niet dat ik weet. Maar na 5000km stond de olie nog op't zelfde niveau

ik heb het even nagekeken....normaal gezien met er 10w40 in (dat staat er toch op de factuur van de alfa-boer)
      en het boekje schreef voor dat je dan 20.000km mocht doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Dit weekend het nog gehoord van een ervaren zaakvoerder-mechanieker... longlife shit suckt hard en is puur voor het gemak van de leaserijders.
        jep, en leaseplan laat het niet toe (2 jaar geleden toch nog niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
          jep, en leaseplan laat het niet toe (2 jaar geleden toch nog niet)
          gelijk hebben ze!

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Alfa 159 Sportwagon 2.4 JTD 210cv Q4 TI

Vetheid
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Beké is ne goeie pé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                  Alfa 159 Sportwagon 2.4 JTD 210cv Q4 TI

Vetheid
                  Vet!! Die gaan we dus NIET kopen , zoals ik al ergens vermeld had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                    Vet!! Die gaan we dus NIET kopen , zoals ik al ergens vermeld had.
                    ga je toch wachten op de gta?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                      ga je toch wachten op de gta?
                      De gta komt er zelfs naar het schijnt niet, zei de verkoopster van de garage. We gaan wachten op de 169 die normaal 2de kwartaal 2009 uitkomt. (ik kan niet geloven dat de gta er niet komt, waarom testen ze dan die 159 zoveel op de ring, met spoiler enzo en heel ander geluid dan de normale 159...)

Comment

De gta komt er zelfs naar het schijnt niet, zei de verkoopster van de garage. We gaan wachten op de 169 die normaal 2de kwartaal 2009 uitkomt. (ik kan niet geloven dat de gta er niet komt, waarom testen ze dan die 159 zoveel op de ring, met spoiler enzo en heel ander geluid dan de normale 159...)
                        nja kan het ook nie geloven, op italiaspeed wordt er toch nog volop over gesproken. Ik denk wel als hij er komt het niet met de maserati v8 + cambiocorsa zal zijn.

Comment

nja kan het ook nie geloven, op italiaspeed wordt er toch nog volop over gesproken. Ik denk wel als hij er komt het niet met de maserati v8 + cambiocorsa zal zijn.
                          Inderdaad, er daar staat ook vanalles op over dat er een Dino komt enzo. Maar een GTA met V8 van Maserati moet wel vet zijn, maar dan moet Maserati dringend een nieuwe motor ontwikkelen vind ik, voor in de Qp.

Comment

Inderdaad, er daar staat ook vanalles op over dat er een Dino komt enzo. Maar een GTA met V8 van Maserati moet wel vet zijn, maar dan moet Maserati dringend een nieuwe motor ontwikkelen vind ik, voor in de Qp.
                            ja er wordt ook gesproken over een v12 voor de Qp he, maar dan zal hij een pak duurder worden denk ik, ofwel zal het voor de opvolger van de Qp zijn.

Comment

• Je moet die verko(o)p(st)ers niet altijd geloven, afgelopen weekend was een vriend van me in een garage gaan horen naar de afgeslankte 159, en die zou er volgens de verkoper ook niet komen, terwijl dit door de big chief van Fiat bevestigd is...
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

ja er wordt ook gesproken over een v12 voor de Qp he, maar dan zal hij een pak duurder worden denk ik, ofwel zal het voor de opvolger van de Qp zijn.
                                Klopt, heb ik ook gelezen , maar al in 2005. En dan zal hij idd wel een pak duurder worden, stel je voor de motor van de 599 .

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                Je moet die verko(o)p(st)ers niet altijd geloven, afgelopen weekend was een vriend van me in een garage gaan horen naar de afgeslankte 159, en die zou er volgens de verkoper ook niet komen, terwijl dit door de big chief van Fiat bevestigd is...
                                Maar ze had naar Milaan gebeld terwijl mijn ouders erbij zaten.

Comment

• Zusje van de Spider van Manu en Kristal

En van dezelfde eigenaar

Hij was zijn Alfa-garage aan het uitkuisen denk ik, toen ik er zonder fototoestel was stond er nog een montreal en een Bertje ook, maar die waren al weg tegen de tijd dat ik het fototoestel had

Comment

• Comment

• Ja, jef heeft heel wat staan

Kristal, ken je die toevallig? wil al lang eens in zijn garage gaan snuisteren

Wagens staan op NL kenteken

Comment

• Comment

• I 147.

Comment

Working...
                                          X