Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, die gaan inderdaad ongelooflijk hard.
Zo eentje ombouwen naar carburatie, met twee dubbele webers en K&N sportluchtfilters, C&B nokkenassen, sportuitlaatje eventueel, verlagen en keiharde schokdempers, telefoonschijfjes eronder, .......
*probeert zich toch nog goed te praten* Ze lijken toch op de velgen van de spider. Allez...als ge ze van veraf bekijkt
Ja, da's waar, 't zijn er dan ook eigenlijk replica's van. Die Zender-velgen zijn imo prachtig, en ze waren niet zo erg duur. Die die jij bedoelt bestonden enkel in 15", als ik me niet vergis (of was 't 16"?). Die Zenders staan prachtig op de 159 ook, en op de vorige GTV/Spider.
Ja, da's waar, 't zijn er dan ook eigenlijk replica's van. Die Zender-velgen zijn imo prachtig, en ze waren niet zo erg duur. Die die jij bedoelt bestonden enkel in 15", als ik me niet vergis (of was 't 16"?). Die Zenders staan prachtig op de 159 ook, en op de vorige GTV/Spider.
Comment