Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben daarnet naar de alfa test days geweest bij garage tiers en ik heb met een Brera 2.2 Selespeed gereden maar ik vond de selespeed wel tegenvallen. Schakelde traag naar mijn gevoel zelfs in sportstand. Ook met een 159 SW 3.2 gereden, wel met automaat. Toffe motor, maar moet wel in toeren blijven om echt goed vooruit te gaan.
De afgelopen vijf dagen heb ik uitgebreid kunnen kennismaken met een 156 1.9 jtd 16v multijet SW 150 pk distinctive (oef!) van een vriend van mij, het was onze reisgezel van en naar de F1 in Monza. Tot dan toe had ik alleen nog maar met een 105 pk jtd gereden, in een van de eerste 156's. Het verschil was alleszins enorm, ik ben er erg aangenaam door verrast. Zelfs toen we op de terugweg de koffer volgeladen hadden met 120 flessen schuimwijn, bleef ze in alle enthousiasme optrekken.
Een paar fotootjes:
Vertrekken in alle vroegte:
Onderweg toch maar de Gotthardpas ipv de tunnel gekozen, iets langer maar o zo mooi:
Bijna boven:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment