Uit de oude doos...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOmdat de 164 dit jaar 20 is geworden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOp 29 september is er ook een officiele feestparade in Italië : Klik .
dat is de ideale reden voor een roadtripje met de spider
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
[droommodus]Transaxle[/droommodus]
Comment
-
Ik ben daarnet naar de alfa test days geweest bij garage tiers en ik heb met een Brera 2.2 Selespeed gereden maar ik vond de selespeed wel tegenvallen. Schakelde traag naar mijn gevoel zelfs in sportstand. Ook met een 159 SW 3.2 gereden, wel met automaat. Toffe motor, maar moet wel in toeren blijven om echt goed vooruit te gaan.
Comment
-
De afgelopen vijf dagen heb ik uitgebreid kunnen kennismaken met een 156 1.9 jtd 16v multijet SW 150 pk distinctive (oef!) van een vriend van mij, het was onze reisgezel van en naar de F1 in Monza. Tot dan toe had ik alleen nog maar met een 105 pk jtd gereden, in een van de eerste 156's. Het verschil was alleszins enorm, ik ben er erg aangenaam door verrast. Zelfs toen we op de terugweg de koffer volgeladen hadden met 120 flessen schuimwijn, bleef ze in alle enthousiasme optrekken.
Een paar fotootjes:
Vertrekken in alle vroegte:
Onderweg toch maar de Gotthardpas ipv de tunnel gekozen, iets langer maar o zo mooi:
Bijna boven:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Onderweg deze "klassieker" nog tegengekomen:
En dit is een van de dienstwagens van het circuit van Monza:
Spiderke in Milaan:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
Comment
-
Zalig verslagske Elio !!!
Spumante ...
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDie Italiaanse flikken zijn echt zo'n coole mannen hé
Comment
-
Comment