Fak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAls je dan weet dat zoiets niets meer kost, zo een 166, damn ...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenInderdaad, ik heb daarstraks nog het filmpje van Top Gear daarover bekeken, 17000 pond waardeverlies op een jaar
http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4
Ik hoop maar een ding: dat ze de 169 aub achtertractie geven.
Comment
-
Check it
EXTREEM vette GT Een blackline maar volgens mij is het een verkapte Ti... Het interieur is althans volledig Ti... Bij mijn weten is er nooit een GT in Ti uitvoering gekomen?
Anyway, vette bak. Dubbele uitlaat is ook véééél mooier dan het standaard gedoe
Comment
-
Ter afsluiting, de mooiste van allemaal
Gisteren zitten driften met die FWD bak, ook al wilde ik het niet. Op een rondpunt verloor ik de achterkant plots, nochtans lag m'n snelheid niet erg hoog. Voorkant verloor wat grip en achteraan had ik helemaal niks meer dankzij die Chinese prullen
En vanochtend op weg naar die opendeurdag
Verlaten wegen, zalige 'ochtendgeur' van de velden/bossen, ruitje open en die Italiaanse bak de sporen geven... ZaligLast edited by zwoemba; 30/09/2007, 12:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHet is weer 'geil eens op een Alfa Romeo' tijd
Opendeurdagen bij een Alfa dealer hier in de buurt...
[g[/IMG]
Comment
Comment