Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak.

Comment

• diesel is niet veel trager precies:

http://www.youtube.com/watch?v=T0U6G...related&search=

Comment

• Idd, maar wel een vreemd gedrag van die automaat.

Comment

• ja die laat precies zo even slippen

Comment

• topsnelheid 166 2.5 v6

Zo'n ding is snel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              topsnelheid 166 2.5 v6

Zo'n ding is snel...
              niets zaliger dan met een 166 3.0v6 in Italie op de autostrade rijden om 5u s'morgens, snelwegbochten aan snelheden boven de 200, zo een ding is echt prachtig en de sound des te meer. Een 164 qv heb ik ook altijd machtig gevonden.

Comment

• Als je dan weet dat zoiets niets meer kost, zo een 166, damn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Als je dan weet dat zoiets niets meer kost, zo een 166, damn ...
                  Inderdaad, ik heb daarstraks nog het filmpje van Top Gear daarover bekeken, 17000 pond waardeverlies op een jaar
                  Want more Top Gear? Visit the official Top Gear channel: http://bit.ly/TopGearWWTop GearWhether you’re searching for a caravan challenge, Ken Block in the Ho...
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Druk op play en sluit je ogen...

KLIK

Kippevel
                    Ik heb het geprobeerd maar krijg geen kippevel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                      Inderdaad, ik heb daarstraks nog het filmpje van Top Gear daarover bekeken, 17000 pond waardeverlies op een jaar
                      http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4
                      Yup zijn opmerking tov audi e.d. is wel terecht. Vergelijk zijn design eens in pakweg 99 met dat van een A6 of 5 serie. Hij steekt er boven uit, zalig apart.

Ik hoop maar een ding: dat ze de 169 aub achtertractie geven.

Comment

• Comment

• Het is weer 'geil eens op een Alfa Romeo' tijd

Opendeurdagen bij een Alfa dealer hier in de buurt...

Comment

• Check it

EXTREEM vette GT Een blackline maar volgens mij is het een verkapte Ti... Het interieur is althans volledig Ti... Bij mijn weten is er nooit een GT in Ti uitvoering gekomen?

Anyway, vette bak. Dubbele uitlaat is ook véééél mooier dan het standaard gedoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Comment

• Te lui om de foto te draaien

Comment

• Ter afsluiting, de mooiste van allemaal

Gisteren zitten driften met die FWD bak, ook al wilde ik het niet. Op een rondpunt verloor ik de achterkant plots, nochtans lag m'n snelheid niet erg hoog. Voorkant verloor wat grip en achteraan had ik helemaal niks meer dankzij die Chinese prullen

En vanochtend op weg naar die opendeurdag

Verlaten wegen, zalige 'ochtendgeur' van de velden/bossen, ruitje open en die Italiaanse bak de sporen geven... Zalig
                                      Last edited by zwoemba; 30/09/2007, 12:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        Het is weer 'geil eens op een Alfa Romeo' tijd

Opendeurdagen bij een Alfa dealer hier in de buurt...

[g[/IMG]
                                        Wees tevreden dat het alfa's zijn, de kans bestaat dat je later wel eentje kan aanschaffen naar je zin. Bij Porsche opendeurdagen ligt dat iets anders

Comment

Working...
                                        X