Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
de SW is zooooooo ongelooflijk knap met de juiste velgen he
wat komt er dan in de plaats?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenOuch
Wie koopt er nu toch ook een Italiaan?
True!
En het ergste van al is, een audi rijdt nog beter ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTrue!
En het ergste van al is, een audi rijdt nog beter ook.
Zelfs een Ti rijdt nog altijd beter als een S-line, als ik sommigen hier mag geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenVergelijk je nu werkelijk een RS6 met een 147?
A3 sportback.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk kan toch bezwaarlijk zeggen dat een Audi A3 beter rijdt als een 147 standaard hoor?
Zelfs een Ti rijdt nog altijd beter als een S-line, als ik sommigen hier mag geloven.
Nja, ik kan uiteraard enkel maar oordelen op basis van m'n eigen ervaringen. En eerlijk gezegd (en ik wou dat het niet waar was, wees gerust), aan die Sportback kan een/(mijn?) 147 niet tippen.
Ik heb 100 keer meer rijplezier beleefd in die A3 dan dat ik in de 147 doe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Nja, ik kan uiteraard enkel maar oordelen op basis van m'n eigen ervaringen. En eerlijk gezegd (en ik wou dat het niet waar was, wees gerust), aan die Sportback kan een/(mijn?) 147 niet tippen.
Ik heb 100 keer meer rijplezier beleefd in die A3 dan dat ik in de 147 doe.
We zijn matteus verloren mensen, aan de Dark Side
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJah, jij hebt een Selespeed
Ja, en die A3 had DSG.
Ook een gerobotiseerde bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk weet het niet maar de A3's waar ik al ervaring mee had, geven me toch niet de feedback die een 147 me geeft. Degelijk dat wel, maar ongelofelijk koel. Maar ja die hadden ook bakken opties, buiten sportophanging.
We zijn matteus verloren mensen, aan de Dark Side
Ik weet niet goed wat er juist aan die A3 in kwestie gebeurd was, qua ophanging. Iig, er lagen die 19 duimers onder, en daar kon 'ie ongelooflijk goed mee overweg. Weinig rolbewegingen, strak op de baan; a.h.w. als een blok.
Stuurgevoel >>>>>>>>> alfa
Ja en de versnellingsbak, dat is vanzelfsprekend... Zelfs vandaag nog maakte ik bepaalde 'fouten' met de selespeed omdat ik de dsg nog gewoon was.
En wat ik ook denk, is dat de Sportback beter rijdt dan de 'korte' A3. Wat ook logisch is, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenuiteraard zal de motor er ook veel toe gedaan hebben, het effect van wat er onder de kap zit onderschat je dikwijls ook.
Ja, de motor is een pareltje, maar die heb ik in voorgaande 'stelling' buiten beschouwing gelaten.
Ook de aandrijving is beter. De A3 had minder torquesteer, minder zware reacties in het stuur dan m'n 147, en kreeg die 200pk/280Nm zonder problemen op de baan, in een bocht of op oneffen wegdek. Dat is met mijn 150pk/180Nm wel anders.
Uiteraard zullen de banden veel uitgemaakt hebben, maar dan nog.
Comment
Comment