Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En nu al een tweedehands kopen?

Comment

• Om nog een beetje positief te blijven heb ik een uitstapje naar de Alfa garage gemaakt hier in de buurt.

Er is toch geen enkel ander merk dat weet hoe je een auto moet vormgeven... En mezelf kennende is dat prioriteit nr 1 bij een auto () dus is vrees dat ik voor de rest van m'n dagen aan Alfa of andere Italianen vastzit.

Beetje jammer van de onvriendelijke verkoper want ik was van plan om nog een testrit met de 147 Q2 te vragen. Ik heb het maar zo gelaten...

Wel met dit thuisgekomen:

18, 5 €... Beter dan verwacht

Comment

• Uitgelekte schets van de nieuwe Duetto (www.autoweek.nl)

Edit: zijaanzicht stond er ook bij:
        Last edited by elio; 04/10/2007, 17:32.
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• * spritz *

Comment

• FAK, kunnen ze dat nog binnen de maand leveren aan mij AUB!
            (zwoemba, hier zit ook zo'n sucker hoor, nog jaren aan Alfa gebonden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Om nog een beetje positief te blijven heb ik een uitstapje naar de Alfa garage gemaakt hier in de buurt.
              pagnotta
              Was een maand geleden ook even langs geweest (opa bijna overtuigd om de peugeot weg te doen en ne 147 te kopen) maar de verkoper was ook bij ons niet zo geweldig vriendelijk (was wel de laatste dag voordat hun vakantie begon en bijna alle wagens waren al uit de showroom gehaald)
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• kak zeg

Ik had dat formulier ingevuld op de site van Alfa voor een testrit met de GT. Kreeg net telefoon van de garagist, geen probleem, blabla, maar toen 'ie te weten kwam dat ik 18 ben en het eigenlijk puur voor de lol is viel er een stilte

Nu wil hij meegaan met mij

Volgens mij ging me nonkel binnenkort een GT kopen. Of zo.

Comment

maar toen 'ie te weten kwam dat ik 18 ben en het eigenlijk puur voor de lol is viel er een stilte
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Net vernomen dat een vriendin van mij haar 146 pertotale heeft gereden. Distributieriem was gesprongen (de tweede keer al bij haar) en doordat de motor / servo uitviel, is ze op een rotonde gereden...
                    Gelukkig heeft ze nog een GT staan...

Distributieriemen

Comment

• Normaal ben ik niet zo'n tuningfreak, maar deze mogen ze mij toch cadeau doen:

Comment

• Is dat zo'n Zagato geval?

Comment

• Nee, gewoon 7 jaar knutselwerk

Comment

• Blijkbaar toch niet. Maar die Zagato's zijn ook retevet !

Comment

• Integrale wielkastverbredingen.

Comment

• 164 met velgen van de 155, staat hem wel vind ik (gevonden op Kapaza, wel niet goedkoop)

Last edited by elio; 05/10/2007, 22:39.

Comment

kak zeg

Ik had dat formulier ingevuld op de site van Alfa voor een testrit met de GT. Kreeg net telefoon van de garagist, geen probleem, blabla, maar toen 'ie te weten kwam dat ik 18 ben en het eigenlijk puur voor de lol is viel er een stilte

Nu wil hij meegaan met mij

Volgens mij ging me nonkel binnenkort een GT kopen. Of zo.
                                  En ik heb tot op heden nog altijd niks gehoord van mijn aanvraag voor een testrit die ik al een half jaar geleden aangevraagd heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    En ik heb tot op heden nog altijd niks gehoord van mijn aanvraag voor een testrit die ik al een half jaar geleden aangevraagd heb.
                                    Andere garagist uitkiezen, van mij heeft het een dag of 2 geduurd...

Of kom ff naar hier

Comment

• Hier ook maar even vraag stellen:

Hoe vervang ik een standlicht in de 147?

alle alfa-fanaten, begin maar.

Comment

• alfa147club.nl forum

Comment

• ja ben ik reeds aan het kijken.

Comment

Working...
                                          X