Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenDat interieur, die motor, ... die lampjes ...
Kbegin m'n Alfa toch wat te missen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenDeze lampjes?
en meestal gaan ze vanzelf wel terug uit nadat ge de auto opnieuw start ofzo
alfa-electronia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenDat interieur, die motor, ... die lampjes ...
Kbegin m'n Alfa toch wat te missen
En in roadtrip modus :
Comment
-
Comment
-
fok, ik dacht dat hij gisteren aan brokken was
Eergisteren bleef de koppeling al ff hangen maar dat ging vrij vlug weer over.
Maar ik ging gisteren de autostrade op en wanneer ik naar 5de wil gaan schiet mijn motor naar +7000 toeren en geraak ik niet meer in versnelling
Owké... we doen de Alfa trick... Contact afleggen en mijn zoveel mogelijk op de rechterkant van de baan gezet. Opnieuw starten, zelfde probleem... Ow crap Nog eens (intussen sta ik al half op de autostrade waar geen pechstrook is) en voorzichtig opgetrokken en toen ging het... Iedereen wel flashen met zijn lichten want ik reed +- 50 op de autostrade
Gearriveerd op mijn bestemming waar familie was die met een 159 rijdt. Hij zei direct dat hij mijn tapijt was die te ver naar voren schoof en dat daardoor de pedalen bleven haken... Hij had het ook al voorgehad met zijn originele Alfa tapijten.
't Was nog waar ook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Gearriveerd op mijn bestemming waar familie was die met een 159 rijdt. Hij zei direct dat hij mijn tapijt was die te ver naar voren schoof en dat daardoor de pedalen bleven haken... Hij had het ook al voorgehad met zijn originele Alfa tapijten.
't Was nog waar ook
Euhm...je moet toch geen expert zijn om zoiets te ontdekken hé? dat voel je toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat is het probleem met een Alfa Romeo. Je houdt het altijd in het achterhoofd dat zoiets gewoon kan gebeuren.
In de onze kunnen de matten niet onder de pedalen in, die zitten vast met een draaiknopje
Comment
-
Howhow, maar dat Zwoemba zoiets denkt is neit raar.
Ik heb het al echt meegemaakt
Eens blijkbaar te vroeg mijn moeder haar Punto opgetrapt, en het pedaal bleef echt inzitten.
Creepy feeling hoor, precies of ge hebt een been minder. Niets kun je nog doen
sinsdien rij ik hem altijd lang warm
Comment
Comment