Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJe moet er ook geen perzische sjaloekie tapijten inpleuren ehOorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat is het probleem met een Alfa Romeo. Je houdt het altijd in het achterhoofd dat zoiets gewoon kan gebeuren.
Comment
-
Op de site van Squadra Tuning:
Squadra Tuning gaat op 16 en 17 november a.s. op bezoek bij haar dealer te Brugge. Wilt u uw Alfa Romeo in Brugge laten tunen neem dan contact op met Squadra Tuning. Tunen kan uitsluitend op afspraak en vol = vol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAtmos benzines kun je niet chiptjoenen, tjoener.
Toch niet zoals bij een turbomazout of benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZwijg nicht. Dat gaat wel. Kijk maar eens naar een Mini One
Jerre's atmos krel is geen dichtgedraaid geval, en 10pk meer is niet de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenUitzonderingen en zo, ploert.
Jerre's atmos krel is geen dichtgedraaid geval, en 10pk meer is niet de moeite
Maar 't gaat dus wel
Alleen is de opbrengst niet zo groot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVoila, my point exactly
Hoewel ik niet weet in welke mate de motor er ook effectief soepeler van wordt door de betere afstelling, zelfs met maar een winst van 10pk?
Een minderverbruik is ook een voordeel in zijn geval
Moest ik een Alfa benzine hebben liet ik er wel wat aan doen door squadra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVoila, my point exactly
Hoewel ik niet weet in welke mate de motor er ook effectief soepeler van wordt door de betere afstelling, zelfs met maar een winst van 10pk?
Een minderverbruik is ook een voordeel in zijn geval
Niet de moeite dus, ook niet voor het verbruik want dat is al in orde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBetere gasrespons, hoger toerenbereik en 10 pk
Niet de moeite dus, ook niet voor het verbruik want dat is al in orde
Een aangenamere motor maw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenitaliaanse politie heeft smaak
btw: die elleboogskes uit het raam maken het AF!
Comment
Comment