Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    Advertentie

Is deze add betrouwbaar? Wat denken jullie ervan?

facelift wagon TI =

Prijs is vrij juist denk ik. Kilometers zijn echt niet hoog

Comment

Advertentie

Is deze add betrouwbaar? Wat denken jullie ervan?

Sjieke kar.

Lijkt me een oké advertentie ja.

Comment

• Ik twijfelde omdat ik de prijs vrij laag vind...maar die zit wel op normale hoogte volgens jullie? Weet er iemand de nieuwprijs van een 156 SW TI 1.9JTD 115? (amai)
        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Ik twijfelde omdat ik de prijs vrij laag vind...maar die zit wel op normale hoogte volgens jullie? Weet er iemand de nieuwprijs van een 156 SW TI 1.9JTD 115? (amai)
          Volgens mij is die prijs niet te laag, vergeet niet dat een Alfa veel van z'n waarde verliest. Niet interessant om nieuw te kopen maar des te interessanter om tweedehands te kopen

Ik zou eens ter plaatse de sfeer gaan opsnuiven en als je sympatiek bent doen die mensen misschien nog €1000 van de prijs. Laat ook wel vallen dat een Alfa niet bekend staat als betrouwbare wagen en dat je, aangezien het om een particuliere verkoop gaat, je geen 1 jaar garantie hebt.

Good luck en hopelijk ben jij binnenkort de eigenaar van deze of een andere knappe Bella 156.

Comment

• Die prijs lijkt me ook wel ok...

Mijn nonkel had vroeger ook zo'n 156 SW Ti en hij mist hem wel een beetje, ondanks dat er een nieuwe 159 voor de deur staat Kwa onderstel en rijbeleving toch wel een trapje hoger, die Ti Heeft er ook nooit een probleem mee gehad, behalve de gebruikelijke lampjes en rammeltjes

Hij heeft trouwens de ruiten getint op zijn 159... Foto's tonen het niet echt super, maar echt wel een knap resultaat

Eind november naar Squadra Tuning

Comment

• *SPRITZ*
              http://www.autoclips.net/video/play/6794

Als t niet gaat: ga naar autoclips.net ==> 8c video op de homepage

Comment

• Vetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Vetjes
                  pfff die 2'e uitlaat is dus nep

= lozer, en het staat eigelijk niet goed

Comment

• Enkele foto's van de 147club.nl meeting.

Volgende rit is in Nederlands Limburg en dan mag de wereld ontploffen, maar ik zal er zijn

Comment

• Comment

• Ook erg knap

Comment

Enkele foto's van de 147club.nl meeting.

Volgende rit is in Nederlands Limburg en dan mag de wereld ontploffen, maar ik zal er zijn

Als jij er gaat zijn, ga ik er ook zijn!!

(wanneer is dat eigelijk?)

Comment

Ook erg knap

Wielen zijn totaal fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              (wanneer is dat eigelijk?)
                              Ik vermoed eind dit jaar/begin volgend jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                knappe 159
                                de SW is zooooooo ongelooflijk knap met de juiste velgen he
                                wat komt er dan in de plaats?

ik heb gekocht...

...

ik durf het niet zeggen...

...

een Audi A5 3.0TDI

...

(Matteus shutup! )

Argh, 31 oktober is mijn laatste dag met de Alfa.
                                Zonder twijfelen nog altijd de knapste in, maar ook ver buiten z'n klasse.

Heeft er hier iemand interesse voor de 18inch velgen over te kopen? Volstrekt schadevrij, minder dan 30.000 km gereden met de banden die erop liggen (Yokohama AVS DB : 225/40 R1 en ze zijn verrassend genoeg nog lang niet versleten. 't Zijn aftermarket velgen. P.O.T.K. of PM me.

Comment

• HAHA

tja...

Comment

• maar wel proficiat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      maar wel proficiat.
                                      Waarvoor dank. 't Spreekt toch nog een beetje in mijn voordeel dat het een Audi van de nieuwe generatie is he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Waarvoor dank. 't Spreekt toch nog een beetje in mijn voordeel dat het een Audi van de nieuwe generatie is he.

Waarom, kan een oudere audi geen rijplezier geven misschien?

Avantuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!! geef die man eens een ritje.

Comment

• Allé, toch nog proficiat

maar ik heb zo'n vermoeden dat er later nog wel een italiaan terugkomt, nie?

Comment

Working...
                                          X