Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel een ÜBERVET interieur.

Comment

• Zalige 147

naftje

Comment

• Testrit gedaan met de rechtse:

3.2

Comment

• Comment

• --->

Comment

• µ

Comment

• rij-indruk -->

Ik vind het ding traag, lomp, zielloze motor, en totaal verkeerde versnellingsbakkeuze...

Sorry, maar deze auto gaf niet het rijplezier dat ik ervan verwachtte.

Comment

• wél:

Afwerking is top, de zetels zitten super, en het geluid valt redelijk mee, voor een opelmotor.

Comment

• Heerlijke TI!
                    Is dat interieur apart te krijgen als optie, of moet je het volledige pack dan nemen? En wat houdt dat dan nog in, naast de 19" velgen?
                    (ik ben wel erg gewonnen voor zo'n sportinterieur, maar vrees voor onmiddellijke parkeerschade aan de velgen, mocht ik zo'n bolide ooit kunnen kopen)
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• ik denk dat alles wat je ziet deel is van het TI-pakket.

Verlaagde sportophanging, bumpers en sideskirts, wielen, rode remklauwen, (andere remmen?), interieur, enzo.

Comment

• Kort filmpje:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            rij-indruk -->

Ik vind het ding traag, lomp, zielloze motor, en totaal verkeerde versnellingsbakkeuze...

Sorry, maar deze auto gaf niet het rijplezier dat ik ervan verwachtte.
                            geen echte alfa meer dus

Comment

• Fak, en ik dacht dus echt dat die 240pk had.

Blijkt dat 'ie er 260 heeft!?!

Comment

• alfa 166 pré-facelift met de 18duimers van de facelift Ti

me like

wat wel tegenviel bij deze, hij had dezelfde "interieursfeer" als de onze (classico) maar dan de stoffen zetels. Die kar heeft dus voor mij echt leer nodig (in tegenstelling tot een merc W124 bijvoorbeeld)
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• elke moderne alfa heeft leder nodig, imo.

Comment

elke moderne alfa heeft leder nodig, imo.
                                    hmmm, eigenlijk wel ja
                                    maar echt, kwas zo naar die 166 aant kijken..."knap". Loop dichterbij...."sjieke velgen". Kijk naar binnen..."bah, geen leder"
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Tis absoluut geen sportwagen he die Brera

Daarom dat ik veel liever een spider heb. lekker flaneren, met ongeveer dezelfde looks.

Had je vader geen interesse in de 159 ti?

Comment

• de bak voelt gewoon traag aan:

http://www.youtube.com/watch?v=Zkl0Tc0UkBE&mode=related&search=Alfa%20Bre ra

edit: tis een J5 van autodelta
                                        Last edited by ; 15/10/2007, 19:42.

Comment

*159 TI*
                                          Vandaag had ik kilometers lang een zwarte 159 SW achter mij..levensgevaarlijk zeg ik u!

Je zit constant in je spiegels te kijken
                                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Working...
                                          X