Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CHEVROLET Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CHEVROLET Lovers

Ik heb de search gebruikt en vond het raar dat er geen topic voor de Corvette lovers is, aangezien Corvette en Chevrolet niet echt 1 zijn dacht ik dat de Corvette (het amerikaans icoon) wel zijn eigen plekje verdiende.

Onder muscle cars hoort hij ook wel thuis maar een Corvette is meer dan dat.

Persoonlijk is dit de enigste amerikaanse auto die me kan bekoren, de Viper vind ik maar zozo.

De mooiste zal voor mij altijd de 1967 Corvette Stingray Convertible blijven met manuele 4-bak.

Bron: Supercars.net

Hoewel de C6 me ook zeker kan bekoren en nu dat de Z06 bijna uitkomt kan ik niet meer wachten, zeker 2 wagens die in mijn droomgarage thuis horen.

Bron: chevrolet.com

tot nu toe de mooiste 2 corvettes vind ik :

en deze:

Comment

Voor de zoveelste keer; de Corvette is géén musclecar!

Soit, voor het nieuwe modeljaar heeft Chevrolet een paar leuke nieuwigheden aan het gamma toegekend.

- 6-speed automatic voor de Cabrio, Coupe én Z51.
      - elektronisch bediend dak op de Cabrio
      - Z06-model
      - nieuwe accessoires

Comment

Vind de charmes verloren gaan bij het huidige model.
        Waar is die vette poep en de uitklapbare lichten.
        De special edtion (40verjaardag) vind ik nog altijd schitterend.
        Speciaal kleurtje en borduursel en ZR1 velgen

Comment

Ik vind het eigenlijk ook een beetje spijtig dat de klaplichten verdwenen zijn, maar die typische kont blijft toch hé.

Comment

Vind van niet.
            Vroeger was ze bol. nu meer ingedeukt en hoekiger.
            Ze heeft een periode hoekig geweest, maar vond ze dan ook minder geslaagd.

Comment

Heb die Grand Sport ook altijd prachtig gevonden.

Comment

fück die is bruut!

Comment

Had je die nog niet gezien?
                  Was een speciale versie, voor het nascargebeuren dacht ik. (pace-car)

Weet er trouwens iemand de naam van een duitse tuner van corvette?
                  Die maakte enorm mooi wide-body's voor de C4. Echt hheel goed geslaagd. De naam was P&.. Tuning. maar ik vind niets meer terug

Comment

De huidige en de vorige generatie Corvette kunnen me niet echt bekoren, leuke motor enzo, maar dat koetswerk ziet er niet uit naar mijn mening.
                    Geef me dan maar een Cadillac CTS-V met Corvette motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                      Had je die nog niet gezien?
                      Was een speciale versie, voor het nascargebeuren dacht ik. (pace-car)

Weet er trouwens iemand de naam van een duitse tuner van corvette?
                      Die maakte enorm mooi wide-body's voor de C4. Echt hheel goed geslaagd. De naam was P&.. Tuning. maar ik vind niets meer terug
                      Tuurlijk kende ik die al.

Was één van favoriete wagens in Gran Turismo

Comment

Ohhh !!!

Meer !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                          Die is af!

Comment

Over de rondetijd van een Corvette Z06

Oorspronkelijk geplaatst door AutoCar Magazine
                            His official time? A staggering 7 minutes 42 seconds. That’s two seconds faster than a Pagani Zonda S. Eight seconds faster than a Lambo Murciélago. Ten seconds faster than a McLaren Merc SLR. In fact only the £321,000 Porsche Carrera GT – 7 minutes 32 seconds – is quicker.

Europese specs
                            512 pk
                            647 Nm

Comment

Eindelijk het ultieme bewijs dat Amerikaanse auto's niet langer slappe vodden zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                Eindelijk het ultieme bewijs dat Amerikaanse auto's niet langer slappe vodden zijn!
                                Vroeger was er bijna niks krachtiger, sneller en luxueuzer dan een Amerikaan.(lees: 40 jaar geleden ofzo)

Snel zijn ze altijd al geweest... in rechte lijn but who cares 'bout bends anyway?

Comment

En zuipschuiten zijn ze ook altijd geweest.
                                  Van naftpomp tot naftpomp rijden
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

M'n vader heeft vroeger eens meegereden met een 8.2 liter Vette. Hij zegt altijd dat die kerel de tank niet volgetankt kreeg als hij de motor liet draaien...

Comment

Was dat een L88 Big Block C2 'Vette ?

Soit, ben een grote fan van de Corvettes, allesinds tot en met de 5de generatie.
                                      Want die nieuwe C6 is maar een zielig creatie hoor.Mijlenver van wat een echte 'Vette moet zijn, en dan probeert 'ie nog eens de Viper SRT-10 te faken.Maar zelfs dat kan hij niet...

Mijn favoriet ?Zonder enige twijfel een C2 Split Window, of een C3 Coke Bottle.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                        Was dat een L88 Big Block C2 'Vette ?

Soit, ben een grote fan van de Corvettes, allesinds tot en met de 5de generatie.
                                        Want die nieuwe C6 is maar een zielig creatie hoor.Mijlenver van wat een echte 'Vette moet zijn, en dan probeert 'ie nog eens de Viper SRT-10 te faken.Maar zelfs dat kan hij niet...

Mijn favoriet ?Zonder enige twijfel een C2 Split Window, of een C3 Coke Bottle.
                                        Hierin volg ik u totaal niet, ik begrijp je gewoonweg niet.

C6? mijlenver van wat een echte 'Vette moet zijn?

Què?

Comment

Working...
                                        X