Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga vaker op donderdag avond naar de Burgerking in Kerkrade. Daar is dan bijeenkomst van oldtimer Amerikanen en andere oldtimers.
Hier een fototje van een meeting waar ik laatst heen ben gegaan in Weert
Ik ga vaker op donderdag avond naar de Burgerking in Kerkrade. Daar is dan bijeenkomst van oldtimer Amerikanen en andere oldtimers.
Hier een fototje van een meeting waar ik laatst heen ben gegaan in Weert
Te zalig gewoon! Dit is echt een oldtimer die ik zou willen. *denkt er het geluid bij van de sputterende V8* SHIVER
Te zalig gewoon! Dit is echt een oldtimer die ik zou willen. *denkt er het geluid bij van de sputterende V8* SHIVER
ja, ik vind deze wagen ook heel mooi . Op de burberking komt er vaker een corvett van de eerste generatie, rood wit exterieur, en rood lederen interieur. Die is ook zalig zal foto zoeken
Er was gisteren een vrij grote Corvette-meet in Knokke ... er zaten echte pareltjes tussen, de mooiste waren voor mij zo'n '54er Corvette Cabrio en een Splitscreen Stingray ...
de sound blijft toch quasi onovertroffen hoor ..;
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment