Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Worden het echte Chevrolet en het nieuwe Chevrolet (Daewoo) niet gescheiden in de garages?
Hier in aalst is het toch zo, bij vanderhaegen verkopen ze de echte Chevrolets (Corvette, Tahoe, Trailblazer, ...) en wat verder is er een garage waar ze uitsluitend de Daewoo's doen
moest vandaag ff bij de Opel/Chevrolet/Honda-garage zijn en buiten stond er zo'n nieuwe Epica. zwart met knappe velgen. dat ding was best wel lekker te noemen!
Ik heb sinds gisteren ook ervaring met Chevrolet garages.
Ik zat dus met een waarschuwingslampje dat aan ging wanneer ik remde.
Eerst ging ik in Turnhout binnen bij een Chevrolet/Opel garage en daar zei men dat ik pas op 11 september kon binnenkomen om er naar laten te kijken. Hij vond het wel niet raadzaam om er zo mee blijven te rijden!!! Geen oplossing dus, toen ik hem vroeg of er een andere Chevrolet garage in de buurt was wist hij dat niet! Uiteindelijk zei hij ga bij Buga in Geel is horen die hebben dat wel.
Bij Buga in Geel doen ze heel veel merken ook weer Opel en Chevrolet, maar hier deed men dus niet de Chevrolet die ik nodig had maar de Amerikaanse! Hier stuurde men me wel naar een Chevrolet dealer iets verderop die dus ex-daewoo dealer was.
Dit was nog zo een echte garage naar mijn hart, man en vrouw en 1 gast die de garage runden. Op tien minuutjes was mijn probleem verholpen en was ik terug onderweg. Ik heb dus niet veel tijd gehad om in hun showroom rond te hangen maar de Epica en Captiva springen er daar toch wel uit vind ik. Dit zijn wagens die duidelijk een trapje hoger stonden dan hun broertjes in de showroom. Ik denk dat het ook de recenste zijn, in ieder geval zag ik in het interieur wel wat Opel trekjes, veel europeser dan de andere modellen van het vroegere Daewoo. En LPG netjes op de optielijst, dat verdiend een pluim vind ik.
Als ze nog iets kunnen doen aan de dubbelzinnigheid betreffende de dealers denk ik dat ex-daewoo mooi op weg is om Hyundai achterna te gaan. De Lacetti die ik rijd is technisch een goede auto en heeft een aangename motor. Enkel het interieur is voor mij een ramp, dit is niet naar de europese standaarden, zeker het zitcomfort niet.
ik heb ook met een lacetti 1.4 van de vab gereden, een vriendin had een accidentje met d'r wagen gemaakt...het reed goed voot zijn prijs en was heel degelijk ineengezet
zeker verdient het feit dat ze fabriek-af lpg aanbieden een pluim, ik hoop dat onze europesche constructeurs nog volgen
ik heb ook met een lacetti 1.4 van de vab gereden, een vriendin had een accidentje met d'r wagen gemaakt...het reed goed voot zijn prijs en was heel degelijk ineengezet
zeker verdient het feit dat ze fabriek-af lpg aanbieden een pluim, ik hoop dat onze europesche constructeurs nog volgen
Inderdaad ik denk dat diegene die ik heb zo iets van een 14 000 euro kost. Vergelijkbaar met een Polo dus qua prijs. Terwijl de wagen toch wel een pak ruimer is en stiller van motor. Ik heb hem gekregen toe hij nieuw was en nu heb ik er zo een 7500 kilometer mee gereden en al bij al valt dat heel goed mee. Hier en daar een piepje en een krakje en in het begin een geur van verbrande plastiek maar het is te doen. Ook van verbruik doet hij het een tikkeltje beter dan de VW die ik hiervoor reed.
Ik heb sinds gisteren ook ervaring met Chevrolet garages.
Ik zat dus met een waarschuwingslampje dat aan ging wanneer ik remde.
Eerst ging ik in Turnhout binnen bij een Chevrolet/Opel garage en daar zei men dat ik pas op 11 september kon binnenkomen om er naar laten te kijken. Hij vond het wel niet raadzaam om er zo mee blijven te rijden!!! Geen oplossing dus, toen ik hem vroeg of er een andere Chevrolet garage in de buurt was wist hij dat niet! Uiteindelijk zei hij ga bij Buga in Geel is horen die hebben dat wel.
Bij Buga in Geel doen ze heel veel merken ook weer Opel en Chevrolet, maar hier deed men dus niet de Chevrolet die ik nodig had maar de Amerikaanse! Hier stuurde men me wel naar een Chevrolet dealer iets verderop die dus ex-daewoo dealer was.
En je bent zeker dat je niet in een Toyota-gargage stond
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Dit was nog zo een echte garage naar mijn hart, man en vrouw en 1 gast die de garage runden. Op tien minuutjes was mijn probleem verholpen en was ik terug onderweg. Ik heb dus niet veel tijd gehad om in hun showroom rond te hangen maar de Epica en Captiva springen er daar toch wel uit vind ik. Dit zijn wagens die duidelijk een trapje hoger stonden dan hun broertjes in de showroom. Ik denk dat het ook de recenste zijn, in ieder geval zag ik in het interieur wel wat Opel trekjes, veel europeser dan de andere modellen van het vroegere Daewoo. En LPG netjes op de optielijst, dat verdiend een pluim vind ik.
Knappe service zo te horen, hopelijk hebben ze nog meer van dat.
Dat LPG-gedoe vind ik ook een zeer leuk alternatief.
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Als ze nog iets kunnen doen aan de dubbelzinnigheid betreffende de dealers denk ik dat ex-daewoo mooi op weg is om Hyundai achterna te gaan. De Lacetti die ik rijd is technisch een goede auto en heeft een aangename motor. Enkel het interieur is voor mij een ramp, dit is niet naar de europese standaarden, zeker het zitcomfort niet.
Dat van Hyundai is trouwens ook al enkele keren bij mij opgekomen. Hyundai heeft de betrouwbaarheid, degelijke techniek en vandaag de dag vooral al naam verworven maar laat een serieuze steek vallen bij de modellenlijn van personenwagens. Buiten de nieuwe Sonata is er geen enkel model dat me 100% aanspreekt.
Chevrolet heeft dan weer een redelijk goeie modellenlijn, ze ogen allemaal toch Europees, maar heeft nog last van de 'ex-daewoo' naam...
Laatste vraagje, ik had je oa al via pm wat horen klagen over de zitpositie, 'het interieur is een ramp', slaat dat op het gehele interieur. Op foto's lijkt het wel snor te zitten, niet teveel knopjes, alles lijkt ok. Is dat gezichtsbedrog? Of zijn er misschien veel kraakjes en piepjes? antwoord ondertussen hierboven reeds neergeschreven
Comment